Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankingen

  15-2-2014 15:12:35
Beste,

Ik had graag als bedanking na het feest een foto van ons gegeven zoals we in het dagelijks leven zijn.
Wij willen geen trouwfoto van diezelfde dag geven omdat wij vinden dat dat toch in de vuilbak beland bij sommigen en zulk een trouwfoto is toch meestal chiquer dan een gewone foto.

Wat vinden jullie daarvan? Zijn er nog die dit doen?

Groetjes

Sarah
26-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1014


Charlot
14-3-2014
 Meld misbruik15-2-2014 15:22:10

wij geven als bedanking ook een foto, we trouwen op 14 maart maar we nemen die al op 1 maart, dan heb ik tijd om ze te maken ,en heb ik ze ook zeker tegen 14 maart, wel foto's met onze trouwkledij dus, een foto van in je gewoon dagelijks leven zou ik niet doen, dan hebben de mensen toch niet echt de herrinering aan hoe mooi jullie waren op jullie huwelijk; ik denk dat wat je ook geeft als bedanking, echte vrienden en familie dit gaan koesteren en bewaren, tja en de andere als die dit weggooien dan zegt dit genoeg :-)



Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik16-2-2014 17:24:56

Wij geven gn foto. Wij zijn van mening dat de meeste fotos in de vuilbak of de kast belanden. Wij geven een flessenopener met bedankt, namen en datum op. Dit is iets wat mensen nog kunnen gebruiken.
groetjes
tanja


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...