Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

begeleiding naar tafel

  15-2-2014 14:31:05

Hallo iedereen!

Ik zit met een vraagje waar jullie hopelijk een antwoord op weten..
Hoe begeleiden jullie de mensen naar de tafel?
Wij zouden graag met een thema werken om de mensen naar hun tafel te brengen want ik vind via tafelnummers en met de namen af te roepen het iets te stijf..
En dan nog de bedankingen!!! Ook geen benul van wat we moeten geven..
help! :p


evelien
24-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1394


Charlot
14-3-2014
 Meld misbruik15-2-2014 15:26:13

thoh voor de tafels; mijn schoonzus zal naast ons staan en de namen vragen en hen hun tafelnummer geven waar er naamkaartjes gaan staan, en voor de bedankingen , geven wij op één kaartje enkele verschillende foto's met naam en datum


groetjes




Stéphanie
21-6-2014
 Meld misbruik15-2-2014 22:22:16

Dag Evelien,
Als thema kies je best iets wat jullie typeert. Vb. reisbestemmingen waar jullie al zijn geweest en / of nog naartoe willen gaan. Buurten van een favoriete stad, leuke locaties van jullie huwelijksreis, drinken julie graag vb. cocktails, dan cocktailnamen voor elke tafel,... Enfin er zijn 1001 mogelijkheden. Dan kan je per tafel een naam kiezen. Wanneer je gasten dan toekomen krijgen zij een kaartje bij ontvangst waarop hun tafelnaam staat of een foto van je thema per tafel. Wat ik al vaak gezien hebben is dat de DJ dan muziek speelt en tussendoor de tafels via de micro afroept. Zo gaan de mensen dan per tafel zitten... met als ultieme moment: jullie binnenkomst op een leuk nummer dat wat swingt en de ambiance is meteen in orde :) Mijn vriend is DJ en dit is iets wat de laatste tijd toch echt meestal gebeurt en gevraagd wordt.
Voor de bedankjes: ik weet niet van waar je bent, maar tijdens de trouwbeurs in Leuven hebben wij kennisgemaakt met de Kaarskesprocessie uit Lummen. Je moet maar eens kijken op hun website of facebookpagina, veel mogelijkheden. Je kan ook eens een kijkje nemen op allerlei sites. Je moet maar eens op google bruiloftbedankjes intikken en je krijgt zeer veel mogelijkheden. Het is me al wel opgevallen dat het vooral nederlandse sites zijn, maar ik heb hier al veel positiefs over gelezen op dit forum. Nog veel succes met de voorbereidingen!
Groetjes,Stephanie



Evelien
24-5-2014
 Meld misbruik16-2-2014 10:38:34

Merci Stephanie voor de tips! Kzal dan vlug eens een kijkje nemen.



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik16-2-2014 16:33:51

Wij hebben de gasten bij aankomst een concertticket gegeven (een copietje van een echt concertticket). Om aan tafel te gaan, werd een bekend nummer van de artiest gespeeld en als bedankje kregen ze een cd met al die nummers op. Geen saaie afroepingen dus bij ons. iedereen vond het erg leuk en zelfs nu, na twee jaar, hebben de meeste gasten die cd nog in hun auto liggen (tenminste, dat is wat ze ons zeggen, ik vraag er niet naar). ;-)



Evelien
24-5-2014
 Meld misbruik16-2-2014 17:16:41

Amai das tof zeg!! Bedankt voor je reactie



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik18-4-2014 18:04:50

Ons thema is "foto's in het fotohokje", omdat we de eerste jaren van onze relatie iedere maand een foto namen in het fotohokje in 't station.
Iedere tafel is een maand, waar in een kader telkens 4 foto's zullen zitten die in die maand genomen zijn, bijv. oktober 2010 , oktober 2011, oktober 2012 en oktober 2013.

Wanneer ze de zaal binnen gaan krijgen ze een filmrolletje waarbij ze het rolletje moeten uit trekken en dan te lezen staat naar welke maandtafel ze moeten.



Evelien
24-5-2014
 Meld misbruik18-4-2014 19:11:05

Amai! Tof!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...