Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

valentijn

14-2-2014 9:05:56
hoi medebruidjes en gommetjes en getrouwde koppetljes,

wat een mooie dag vandaag,al is het hier bewolkt :p
vandaag is het valentijn.
hebben jullie wat voorzien voor jullie hubby of wife to be,man of vrouw voor vandaag?
hier staat er een XXL kaart klaar voor mijn hubby to be en een mooi rood pakje ;)
vanavond blijven we lekker thuis,maar zullen we het extra romantisch maken met kaarsjes,koekje,nootje,chipje en een mooie film.
voor ons een mooie film zijn vooral horror's ;) lol
of een goeie actie hehe.
kweet niet wat de vent hier heeft voorzien voor mij maar ik zie hem soms grijnzen dus hij is iets van plan.haha
voor de rest wens ik jullie allen een mooie valentijnsdag en aan de 2 bruiden vandaag die zullen trouwen een super dag,geniet ervan xxx

sandrine
14-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 610

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...