Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Honeymoon to Kos: check!! (tips?)

  13-2-2014 20:33:52
Totaal onverwacht: maar we gaan op huwelijksreis!!!!

Was eerst helemaal de bedoeling niet gezien onze recente bouw enz, maar het is er nu toch van gekomen en het is Kos geworden. We wouden graag eerst Kreta, maar het hotel stond ons zo zeer aan dat we toch voor Oceanis Beach Resort & Spa in Kos zijn gegaan
is een adults only resort, leek ons wel ideaal voor de honeymoon ;)

Iemand tips of 'must see's voor Kos of nabijgelegen eilandjes misschien?? :)


Jelke
26-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1558


Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik14-2-2014 6:47:50

Wij gaan naar hetzelfde hotel, we vertrekken woe 6/8!
hou mij maar op de hoogte hoe het is meegevallen!
wij zijn vorig jaar naar kreta geweest was ook super, ik weet alleen dat zr Kos het fiets eiland noemen...



Jelke
26-7-2014
 Meld misbruik14-2-2014 11:54:06

oh super! Ja je bent al daar als ik terug ben ;) Wij zijn tot do 07/08 daar



Selina

 Meld misbruik14-2-2014 12:12:49

Een dagje Bodrum is heel leuk (met de veerboot, je ontvangt dan een tijdelijk visum) en Embros Thérme (google maar eens).





Evy
28-6-2014
 Meld misbruik14-2-2014 18:30:58

De termen zijn inderdaad wel eens leuk, wij hebben dit met de fiets gedaan. Ook het hoogste dorpje Zia is leuk. Voor de rest is Kos-Stad ook een aanrader. Ook hebben wij een excursie gedaan naar het vulkanisch eiland Nissyros,erg leuk!



lesley
15-5-2015
 Meld misbruik29-9-2014 16:18:21

Wat vonden jullie van dit hotel ? Dit staat ook op ons lijstje met de mogelijke hotels die ons aanspreken :-)



Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik30-9-2014 7:01:08

Goed hotel, wij hadden de kamer met jaccuzi en dat was wel een aanrader.
Alles is goed verzorgd enkel het eten vonden wij niet zo wauw, het jaar ervoor waren wij op kreta bij ostria beach en hier was het eten veel beter.meer grieks ipv kos hier had je meer alle landen buffetten, maar dat is juist wat je graag hebt natuurlijk.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums