Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Receptieboek en bruidsuiker

  8-1-2007 12:26:49
Hallo,

Wij zijn op zoek naar een boek waarin onze gasten hun felicitaties kunnen neerschrijven. Waar kan ik zoiets vinden? En weet iemand originele ideeën voor bruidssuiker? Of leuke winkeltjes hiervoor? Regio Antwerpen, Oost-Vlaanderen ...
Bedankt
Sofie

Sofie
17-2-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1502


katleen

 Meld misbruik8-1-2007 12:30:45

Dag Sofie,

ik kan je een paar leuke voorbeeldjes doormailen van koekjes, geen gewone hoor, maar in de vorm van een bruidstaart en versiert.
belluna2000@hotmail.com

veel planningsplezier!

katleen



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik8-1-2007 12:38:38

Neem hier anders eens een kijkje
http://www.bruidsparadijs.be/

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



wendy
2-6-2007
 Meld misbruik8-1-2007 13:34:56

hey,

Bij AVA hebben ze ook receptieboeken in handgeschept papier. Die van ons kostte daar maar 5,90 euro. Die is in ivoorkleurig handgeschept papier, formaat A5 (ongeveer) en +/- 20 bladzijden, maar ze hebben ook grotere formaten.
Ze hebben daar ook veel keuze in doosjes en flesjes voor bruidssuiker.

groetjes,
Wendy



Evi

 Meld misbruik8-1-2007 23:26:33

als je graag ons receptieboek en bruidssuiker ziet mail me gerust evi@blowreactor.com
onze site www.kenny-evi.com
groetjes



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik9-1-2007 16:47:52

Wijzelf hebben onze boek bij onze ceremoniemeester gekocht. Onze doopsuiker gaan we zelf maken omdat we niet zo'n groot aantal nodig hebben. Dat gaan we bij Ava halen. In de vestiging in Antwerpen hebben ze vrij veel keuze.
Als je het niet zelf wil doen kan je ook steeds bij een doopsuikerwinkel langsgaan, meestal hebben ze buiten dingen dingen voor bij een geboorte ook wel keuze voor een huwelijk.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http:/veroenbilly.trouwen.com



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik10-1-2007 12:45:12

HAllo,

Wijhaalden ons gastenboek in 't Penseeltje. Papierwinkel in Ninove... in heel wat betere papierwinkels hebben ze wel mooie dingen liggen hoor...

Succes met de zoektocht

Groetjes

Katrien



Danny

 Meld misbruik23-1-2007 11:20:27

hallo dan
Kijk anders even op www.dantasimport.nl
groetjes danny


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...