Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen !

  11-2-2014 12:45:27
Heeft iemand schoenen van Elsa Coloured Shoes? Kan je mij een indicatie geven van de prijs? Ik heb een mooi model gezien dat ik dan nog wil laten verven maar ik vrees een beetje voor de prijs !

ann
5-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1359


Elke
7-6-2014
 Meld misbruik11-2-2014 13:03:48

Ann,
Ik heb schoenen van ECS namelijk model florrie en ik heb hier in de bruidswinkel 179 euro voor betaald. Er zijn héél wat websites waar ze de schoenen van ECS ook verkopen o.a. XSASA en TSJARI (beiden nl) en daar kosten ze maar 149,95 euro.
Inderdaad in de bruidswinkel vragen ze 30 euro meer omdat ze die schoenen meestal moeten bestellen en ze de bestelkosten aanrekenen. Dus moest je kunnen bestel ze online en je spaart toch wat extra euros uit. Heb op de websites ook al gelezen dat inkleuren zo'n 30 à 40 euro kost. Ik denk dat ik bij mij in de bruidswinkel gehoord heb dat het (denk ik) op een 70 euro kwam(inderdaad waarschijnlijk verzendingskosten inbegrepen). Ik ben ook bij gabrielli gaan zien in roeselare maar echt véél keus van ECS hadden ze niet mààr wel van andere merken en daar zijn de prijzen identiek aan de websites ( gemiddelde prijs is 145 à 160 euro).
Hopelijk ben je hiermee al een eind verder gekomen:-)



Lieve

 Meld misbruik11-2-2014 13:44:18

Ik ga normaal gezien donderdag naar Tsjari; enorm veel keuze daar. Je kan ook online gaan kijken naar de prijzen daar.

Ook kan je bestellen vanuit de UK; het is een merk dat van ginder komt, dus het is ook wel goedkoper als je het ginder bestelt. Maar dan moet je zeker zijn van het model en maat anders kan je duurder uitkomen door de verzendkosten.




Paulien
4-10-2014
 Meld misbruik11-2-2014 14:36:31

Ik heb de mijne gekocht in Gabrielli in Roeselare, ze kostten 150 euro. Wat kleuren betreft weet ik niet op hoeveel het komt, ik heb dit overwogen maar uiteindelijk zijn de schoenen naturel heel mooi bij m'n kleed dus doe ik het toch maar niet :)



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik11-2-2014 16:32:46

Ik ga in ieder geval mijn schoenen nadien binnendoen in de bruidswinkel en laten kleuren in het zwart maar ik ben van plan om dezelfde handtas die bij mijn schoenen past (model diane) via de UK te bestellen aangezien de prijzen véééél lager liggen dan hier. 1 probleem, ik kan moeilijk mijn handtas binnengeven in de bruidswinkel om zwart in te kleuren als ik deze via de UK besteld heb:-)
Lieve, blijkbaar hebben we allebei al serieus zitten googlen wat schoenen betreft:-)Indien je donderdag naar Tsjari gaat wil je eens kijken naar de prijs van de handtas diane die bij mijn florries past? Ik bedoel hiermee of prijzen website identiek zijn aan hun winkelprijzen. Desnoods bestel ik mijn handtas online bij tsjari en ga ik ze zelf brengen om te kleuren.



tania
31-5-2014
 Meld misbruik11-2-2014 17:36:24

Ik heb de Maddie schoenen ze kosten 150 euro zoals op de site en heb ze besteld in de bruidsWinkel kleuren kost rond de 40 euro bij mij in mijn bruidswinkel Grts heb ze gekocht bij E&R wedding en fasion



Vanessa
18-7-2014
 Meld misbruik11-2-2014 19:27:48

Ik heb de Emma schoenen en heb de 135 betaald net als online.



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik11-2-2014 19:30:07

Ben ik nu de enige hier die zich bedrogen voelt:-)?



tania
31-5-2014
 Meld misbruik11-2-2014 21:18:15

Ja elke vind het echt raar dat ze er zomaar de verzendingskosten bij tellen in de bruidsuiker echt schandalig het kost allemaal al geld genoeg !



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik11-2-2014 22:32:41

Is nochtans waar hoor, ze hebben niet gezegd dat ze er de verzendingskosten hebben bijgerekend(hebben geen uitleg gegeven over de prijs) maar er staat 179 euro op mijn bestelbon zodus.......en ik zie wat ze online vragen!!!

Ja, met die 30 euro extra had ik een bruidsparaplu kunnen kopen of mijn enveloppendoos mee gekocht:-)




Margot
4-10-2014
 Meld misbruik11-2-2014 23:21:26

Mag ik vragen waar jullie die UK-site gevonden hebben? Ik kom altijd weer uit op de Nederlandse site..
Btw thnx for the tips ladies :-)



lien
4-5-2013
 Meld misbruik12-2-2014 0:01:22

ik heb bij Liliane Claes 140 betaald voor de penny's en het zal mij 40 euro kosten om ze te laten kleuren.



ann
5-7-2014
 Meld misbruik13-2-2014 22:03:31

Ok dus +/- 180 euro voor de schoenen als ze gekleurd zouden worden.
Nog even over denken dan. Dan wil ik ze toch zowiezo wel passen in een winkel en gezien hebben.
Bedankt voor de tips !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...