Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verloop van de dag

  10-2-2014 20:26:56
Lieve dames,

Hoe plannen jullie het maken van de foto's in in jullie dag?
Wij hadden dit een beetje over het hoofd gezien in onze timing.

Groetjes

ann
5-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1099


tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik10-2-2014 21:04:28

Beste , dit is te zien oe hè dag er een beetje uit ziet bij ons ist
Eerst kappers make-up klaar maken voor da men ventje toekomt daar wa foto's van toekomen en vertrek naar stadhuis daarna kleine receptie in stadhuis dat gaat familie naar ons huis voor middag maal en ondertussen nemen wij enkele foto's daarna gaan wij ook naar ons huis om een hapje te eten en dan om 15u trouwen we voor de kerk daarna trekken we nog wa foto's met suite en bruidskindjes en om 18 geven win eerste receptie
Mvg tatijanna



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik11-2-2014 9:44:16

Nou helemaal super gepland is dit gedeelte niet, dit omdat er gewoon op zich weinig extra tijd is....
De fotografe is er wanneer mijn mama en zusje worden opgemaakt. Vanaf dat moment worden er constant 'spontane' foto's gemaakt. Dus er worden ook foto's gemaakt van het klaarmaken enz... Daarna wordt er sowieso al wat met familie geposeerd en met de suite en natuurlijk de aankomst van mijn ventje. Daarna foto's lunch en gemeentehuis. Daarna kort fotomoment bij aankomst zaal, er is een heel mooie tuin + weide + beschikbaarheid kamers B&B. Daarna foto's van de ceremonie, receptie, diner en natuurlijk bij aankomst gasten avondfeest + avondfeest zelf.
Maar een echt groot fotomoment hebben we dus niet....

Groetjes

Dorien



ann
5-7-2014
 Meld misbruik11-2-2014 12:11:57

Het probleem dat zich in ons geval stelt: ik wil graag dat mijn papa mij weg geeft in het gemeentehuis. Dus mijn vriend ziet mij daar pas voor het eerst. Aansluitend hebben we een ceremonie, receptie en diner. De receptie duurt een uurtje. Volgens mij zijn er 2 opties: ofwel de foto's toch voor het wettelijk huwelijk maar dan heeft mijn vriend mij dus al gezien wat ik erg jammer vind. Ofwel een receptie van 2 uur waarbij wij 1,5 uur foto's maken en dus onze mensen (30 personen) achter laten en zelf maar een half uur kunnen genieten van onze receptie.
Misschien is dat de gewone gang van zaken en moet ik me daarbij neerleggen :(



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik11-2-2014 13:49:40

Hey Ann, ik vrees dat je daar inderdaad ergens wel een keuze in moet gaan maken als het schema zo strak is....


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...