Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenendilema opgelost !

  10-2-2014 16:36:53
Vorige week had ik nog gepost wat het beste zou zijn , oker gele schoentjes of een andere kleur voor onder men kleedje.Awel de beslissing is gevallen , en het zijn toch de oker gele geworden. Het past heel mooi bij de kledij van onze kindjes. Morgen ga ik toch voor de zekerheid nog eens naar cermo rijden om men kleedje nog eens te bekijken en de schoenen erbij te houden. Ik mocht steeds terug komen naar de schoenwinkel als het toch niet dat was. Weral iets van men steeds korter wordend lijstje afgevinkt ! Joepie ! Morgen eens met het ventje naar Wellens gaan , hopelijk zien we iets naar ons goesting.

Natalie
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 945


Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik10-2-2014 18:43:55

Spannend he :-)
Hier wordt de lijst ook steeds korter en korter!! Vorige week ook mijn schoenen gevonden.. Ook kleur :-) groen!



Femke
27-6-2014
 Meld misbruik11-2-2014 20:32:52

@ Natalie: ik denk dat je een prima keuze maakt en door het nog eens naast je kleedje te houden zul je het helemaal zeker weten!

@ Nathalie: ik ben op zoek naar groene schoenen! En ik vind het megamoeilijk omdat de nieuwe collectie van schoenen maar zo traag binnenkomt. Zou ik mogen weten welke schoenen je kocht?



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik11-2-2014 21:10:48

Hoi Femke,

Ik ben naar de abdijstraat in Antwerpen geweest. In de marokkaanse winkels vind je heel veel verschillende kleuren


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...