Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

en die teller zakt maar

  10-2-2014 9:11:11
Na het weekend wordt er altijd aardig wat gepost, dus ik zat deze ochtend klaar met mijn koffietje om wat bij te lezen.
En toen keek ik naar dat tellertje, heel erg eng !! Nog maar 11 dagen!!
Ik had nog wel wat te doen maar ook dat geraakt stilaan opgelost:
- Schoenen bruidskindje: check
- Tafelschikking is ook eindelijk in orde!
- Geloften ventje geraakt ook in orde

Dus nu is het nog een kwestie van wat prullerijtjes, hier en daar wat kaartjes of strikjes...
En voor de rest, nah ja, aftellen... zo spannend!!!

Dorien
22-2-2014
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1145


Elke
7-6-2014
 Meld misbruik10-2-2014 9:52:08

Spannend!!!! Eigentlijk zou je nu super relaxed moeten zijn maar ik denk dat de zenuwachtigste periode er nu pas aankomt!!! Geniet er nog maar van want binnen 11 dagen is het alweer voorbij hé!!!



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik10-2-2014 9:55:02

Ja ik kan het nauwelijks geloven, binnen exact veertien dagen ben ik gewoon Mevr..., iemands vrouw... Heel gek om het zo te bekijken. En dan staan we nu onze koffers te pakken voor onze droomreis, heerlijk!
Ik denk dat ik trouwens volgende zaterdag nog een verwendag krijg van mijn ventje. Mijn mama komt me ophalen maar ik mag niet weten waarheen, alleen dat ik bepaalde spulletjes moet inpakken... Het is toch zo'n schat!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...