Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorbereiding...

  9-2-2014 17:21:58
Joepie, joepie...het was weer een vruchtbare week. We hebben ons kaartje gezien, mijn man in spé is naar café costume geweest voor zijn trouwkledij(zonder mij uiteraard) en de dj is geregeld. Spannend, ik ben zoo benieuwd naar zijn kledij...het begint nu écht te korten, we kijken er zo naar uit...wou dit gewoon even delen :)
Veel succes nog allemaal!!

nella
28-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1055


Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik10-2-2014 9:48:01

Hey Nella,

leuk dat je zoveel gedaan hebt gekregen, geeft altijd een super gevoel!!
Ik ben ook super benieuwd naar de outfit van mijn ventje.
Ik vertrouw erop dat ie iets moois heeft gekozen en dat ik hem sowieso super knap ga vinden, maar.... het blijft reuze spannend!
Groetjes

Dorien



Lieve

 Meld misbruik10-2-2014 9:52:32

Nella, wat zijn zo de prijzen bij cafe costume? Ik zoek voor mijn ventje een mooi pak, maar liefst niet te duur, want die doet dat toch nooit aan.



nella
28-5-2014
 Meld misbruik10-2-2014 18:37:23

Ze zeiden dat je er al vanaf 400eur had. Maar ja, dat is te zien welke stof, jas of onderjasje je wil. Mijn verloofde vond het een super toffe ervaring en zeer vriendelijke mensen. Zijn kostuum kwam op 680eur.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...