Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Te hoge hakken?

  9-2-2014 11:46:57

Dag iedereen

Ik had de perfecte schoenen gevonden bij Tamaris, maar nu dat ik ze aan het inlopen ben twijfel ik of ze niet te hoog zijn van hak.
Ik draag zelf amper of nooit hakken omdat ik zelf al 1m74 ben en nu is het de eerste keer dat ik hakken draag, het lukt wel maar ik voel mij er zo groot mee, de hak is 6 cm. Zou ik misschien toch beter op zoek gaan naar een kleinere hak? Het probleem is dan dat ik al veel moeite heb om schoenen te vinden in mijn maat 41-42.

Wat zou ik doen?


Niki
7-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1422


Lies
24-5-2014
 Meld misbruik9-2-2014 12:06:33

Geef het misschien nog wat tijd? Je bent het niet gewoon dus misschien even wennen? Ikzelf ben 1m78 en draag altijd hakken tussen 5 en 8 cm; dat was vroeger wennen maar nu kan ik niet meer zonder mijn hakken ;-)



debora
18-7-2014
 Meld misbruik9-2-2014 12:20:19

Hey, je kan bij de meeste pumps een centimeter eraf laten doen! Heb ik nu bij de mijne ook gedaan en je voelt dat verschil wel enorm ze...

Misschien is dat een optie?




Jolien
1-7-2016
 Meld misbruik9-2-2014 13:08:04

Als je geen problemen hebt om er mee te stappen en je niet plots een paar cm boven je vriend uitsteekt, zou ik ze gewoon dragen als ik jou was. Zeker aangezien je zegt dat ze verder perfect zijn!



Stéphanie
21-6-2014
 Meld misbruik9-2-2014 13:30:41

Dag Niki, ik heb hetzelfde probleem als jij: met een maat 41 a 42 is het inderdaad niet evident om mooie pumps te vinden en ook ik heb die van mij bij tamaris gevonden. Ik vermoed dat we msischien dezelfde hebben, want mijn hak is ook zo'n 6 cm. Ikzelf ben ook niet zo'n ervaren hakkenloopster met mijn 1,78m, maar vond toch dat het voor onze trouw toch net iets anders mocht zijn en het staat nu eenmaal wel elegant :) Ik zal hier ook nog wel thuis de nodige kilometertjes 'schoenen inlopen' doen, maar als het toch niet goed zou komen, denk ik er nog aan om voor 's avonds een soort van ballerina te voorzien (een vriendin van mij heeft ook die tamarissen en heeft hetzelfde plan voor 's avonds). Als je net als ik een lang kleed hebt valt dat toch niet op ;-) En je mag gewoon geen zere voeten hebben op je huwelijksdag. Nog een tip die ik kreeg van een vriendin en die ik je graag meegeef: eventueel kan je op de wrijfpunten al preventief Compeed-pleisters kleven => Geen blaren gegarandeerd zei ze!



Monica
22-3-2014
 Meld misbruik9-2-2014 23:46:07

Hier is de vriendin die Stéphanie bedoelt :)...
Ik dacht ook onmiddellijk: dat zijn dezelfde Tamarissen!
Ik zou ze echt trachten in te lopen, doe ik nu al! En voor 's avonds nog een ander schoentje voorzien! Ik ben het ook helemaal niet gewend van hakken te dragen, maar deze zitten toch redelijk comfortabel! Enneuh, 's avonds wordt het toch een ander wit schoentje :)... (dat ik hopelijk gauw vind!)



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik10-2-2014 11:34:28

Hey Niki,
Hier een bruidje van 1m83 en met maat 43-44.
Ik vind het niet zo moeilijk om schoenen te vinden. Hier in de Kempen in Zandhoven zit Van Loock en die hebben grote maten. Ik heb daar mijn trouwschoenen gekocht. Dit zijn echte trouwschoenen en toen ik er mee aan het rondlopen was in de winkel merkte ik zelfs niet dat ik hakken aan had.
Wat ik zowiezo wel ga doen is andere schoenen meenemen voor 's avonds. Niet perse witte maar gewoon makkelijke schoenen waar je ook goed op kan dansen. Of ik deze ga dragen weet ik totaal nog niet maar dan hebben we iets bij voor het geval dat....
Ik zou zeggen gewoon je schoenen goed inlopen. Je heb nog wel even.
Liefs Caroline



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik10-2-2014 15:51:15

Niki, ikzelf ben 1m78 en heb bruidsschoenen met een hak van 6 cm en ik voel me niks te groot:-) of ik er effectief ga kunnen met stappen is iets anders want in de bruidswinkel lukt alles hé totdat je ermee thuis komt!!! Was oorspronkelijk verliefd op een ander paar maar daar was de hak 8 cm en ja is een enorm verschil met 6cm. Spijtig genoeg té hoog voor mij en dus voor 2e keus gegaan en tot nu toe nog geen spijt!!! Zolang het overdag doenbaar is komt dat allemaal goed, ik denk dat iedere bruid een extra paar platte schoenen zal meenemen



Niki
7-6-2014
 Meld misbruik11-2-2014 16:14:48

Dank jullie wel voor de reacties, zoals jullie allemaal zeggen ga ik ook

ballerina's kopen voor 's avonds. En mijn voorzorgsmaatregelen nemen met compeed en pleisters meenemen :)


Grtjs



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...