Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weer wat af te vinken :-)

  8-2-2014 21:07:35
Hier zijn we ook weer in gang geschoten...

Vorige week zijn onze ringen besteld.
Vandaag zijn we het pak voor mijn verloofde gaan bestellen (hij is er supermooi in!) en ben ik eens vrijblijvend een testje gaan doen voor kapsel en make-up. Een fijne ervaring, en ik ben er nu ook geruster in dat ik met mijn dunne haar toch iets heel moois kan doen. Alleen die make-up is iets waar ik ferm aan moet wennen... Ik draag het nooit en dan is het raar om jezelf geschminkt te zien.
Zijn hier nog bruidjes die zichzelf (bijna) nooit schminken? Wat kiezen jullie als bruidsmake-up? Ik heb schrik dat het niet de hele dag blijft zitten...

Morgen zitten we samen met een vriend voor het ontwerp van onze uitnodigingen.

Nog op de planning voor de nabije toekomst:
- mijn schoenen, lingerie en juwelen
- huwelijkskaars
- bespreken menu
- afwerken misboekjes en kiezen muziek
- vastleggen locatie fotoshoot en op punt stellen dagplanning

Leuk, nu er een beetje schot in de zaak komt!

Sofie
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1054


Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik9-2-2014 16:14:31

Dag Sofie,
Ik maak mij ook bijna nooit op. Alleen als we eens gaan eten ofzo.
Ik ga mij gewoon heel naturel laten sminken dat het bijna niet opvalt.
Dat het niet heel de dag gaat blijven zitten heb ik niet zoveel. Heb meer bang dat ik in mijn ogen ga vrijven en er zo niets meer op mijn ogen hangt.
Liefs Caroline


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...