Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dilemma , kleur schoenen

  7-2-2014 15:57:54
Beste bruidjes ,

Momenteel ben ik zoek naar schoenen voor mezelf . De ene moment denk ik , ik ga voor een opvallende kleur ( oker geel , heb er al mooie gezien ) , dezelfde kleur die bij kindjes voorkomt in hun kledij, en de andere moment denk ik gewoon maar zwarte te nemen.
Ik heb een kort kleedje van Marylise ( met kant ).

Wat zouden jullie doen ?

Natalie
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1205


Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik7-2-2014 16:33:16

Geel! :)



Severien
18-7-2014
 Meld misbruik7-2-2014 16:52:54

Hetzelfde 'dilemma' hier ... neem ik traditioneel witte of ga ik voor bordeaux schoenen (aangezien er bordeaux in mijn bruidsjurk zit).

Moeilijk :-)

Persoonlijk vind ik trouwen een leuke gelegenheid dus wil ik ook 'leuke' schoenen ... maar goed, toch is het traditionele soms veiliger :-)



tinneke
12-9-2014
 Meld misbruik7-2-2014 17:03:58

Ik heb turquase schoenen gekocht , is ons kleurthema :-)



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik7-2-2014 17:17:02

ik heb themakleur wit-rood en er zijn hier en daar rode steentjes in mijn jurk en ik heb rode pumps met een steentjes circkel gekocht ben er super tevreden mee en hubby ne rode das,da zal mooi zijn,ook onze taart is wit-rood zoals buiten als binnen de taart ;)
ik zou voor geel gaan moest ik jou zijn,beke zot doen mag hee en altijd leuke herinneringen ;)
grtjsss



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik7-2-2014 18:18:19

Heb je een wit kleedje? Dan zou ik voor zwart gaan, ik vind geel en wit niet echt flatterend...



Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik7-2-2014 20:09:00

Ik kies ook voor gekleurde schoenen, zo kan ik ze na het huwelijk nog door dragen :-).



Debby
31-12-2019
 Meld misbruik7-2-2014 21:15:17

Ik zou voor gekleurde schoenen gaan. Ik zou nooit zwarte schoenen dragen voor een trouw. Veel te saai ;-)



Lies
24-5-2014
 Meld misbruik7-2-2014 22:26:10

Ik ga akkoord met Kim, hangt af van kleur van je kleedje...



Natalie
6-6-2014
 Meld misbruik8-2-2014 13:58:30

Bedankt voor jullie reacties , mijn kleedje is crème kleurig . We willen ook graag dat iedereen zo een beetje een zelfde kleuraccent heeft in de kledij of accessoires. Kim , het
wit en okergeel is wel heel mooi , als de kleding van onze kindjes bekijk . Maar het kan zijn dat het bij mijn kleedje niet echt een goede match is , dat zal ik eens moeten bekijken.



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik8-2-2014 14:13:36

Ik heb zilveren pumps! Kan ik achteraf verder dragen!



Lies
24-5-2014
 Meld misbruik8-2-2014 18:02:25

Nathalie, neem je kleedje mee naar de schoenwinkel en vraag dat je het ergens kan aantrekken? Bij mij in de schoenwinkel heb ik dat al vaker gedaan! Ze laten de schoenen dan zelfs passen in het magazijn zodat niemand het ziet als je dit niet wil!



kathleen
1-8-2014
 Meld misbruik8-2-2014 20:41:19

Ik heb ook een kort wit kleedje en dacht er ook aan om gekleurde schoenen te nemen, bij linea Raffaelli hadden ze gekleurde staan dus heb die gepast met mijn kleed en was wat ontgoocheld. En de verkoopster zei ook dat je let kort wit kleed moet oppassen want dat het voor een breuk kan zorgen. Maar toch blijf ik denken aan gekleurde. Probleem is dat ik tegen de volgende keer mijn schoenen moet hebben en zonder kleed vind ik dat moeilijk passen. Mss koop ik gekleurde, kan die toch altijd doordragen en dan mss kijken voor witte.



Natalie
6-6-2014
 Meld misbruik9-2-2014 11:51:28

@Lies : Moeilijk om mijn kleedje mee te nemen , want bij men eerste pasbeurt moest ik zoveel mogelijk accessoires meebrengen , dus ook mijn schoenen. Ik ga een van de dagen eens naar de winkel rijden en neem dan het vestje mee van onze kids ,zodat ik het okergeel er eens kan bij houden om te kijken of het iets is . En dan eens bevragen aan de verkoopsters , die weten het ook wel . @ Katleen , ik heb bij het uitkiezen van mijn kleedje er ook gekleurde schoenen onder gedragen en dat viel eigenlijk zeer goed mee , ze gaven me bij Cermo ook die tip om misschien een kleurenthema te gebruiken bij iedereen en dit door te trekken naar de schoenen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...