Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De laatste loodjes..14 feb. 2014

  6-2-2014 14:46:10
Met nog amper 7 dagen op de teller.. wordt het toch enorm spannend!

Morgen nog eens naar het gemeentehuis om de nodige papieren te ondertekenen, mijn adres definitief te laten veranderen en alles nog eens te overlopen met onze ceremoniemeester. Nu ik eraan denk, moet ik nog even de lijst van de bruidssuite aan hem doorgeven. Afgelopen zondag voor de laatste keer in de feestzaal alles gaan bespreken en de tafelindeling doorgegeven.. Eergisteren de diaken voorzien van misboekje en mijn doopgegevens.. Jaja, ik ben er zo goed als klaar voor! De lijst is afgewerkt, volgende week nog een paar kleine zaakjes.. Hoe vlotten jullie voorbereidingen, zijn er koppels die de 14de trouwen?

Anneleen
14-2-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 889


Bieke
1-8-2014
 Meld misbruik6-2-2014 16:46:17

Spannend! En super leuk dat je trouwt op 14 febr! Ik wens jullie een fantastische dag toe, geniet er van!!



Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik6-2-2014 16:58:05

Nog een week, dat moet spannend zijn :-D
Alvast gefeliciteerd en veel plezier!!



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik6-2-2014 19:53:46

hey wij trouwen ook de 14de maar dan in maart ;)
met nog 35 dagen op de teller begint het ook te spannen ;)
succes volgende week,wens jullie beiden nog veel geluk samen en happy valentijn ook hee :)
grtjs



sonja
14-2-2014
 Meld misbruik6-2-2014 20:53:16

Wij trouwen ook op 14/02/2014 ;-) Hadden graag om 14u getrouwd maar dat was al bezet... Is toch spannend he, nog een weekje...



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik7-2-2014 8:27:55

hey hey, ik zit precies op een weekje verder dan jullie, hier stijgt de spanning nu ook serieus. Ik heb nog wat last-minute bestellingen gedaan via een trouwsite betreffende een duo paraplu, strikjes voor de hondjes en wat kleine prul dus spannend tot dat hier aankomt maar dat komt wel goed ;)!
Groetjes



Claudia
14-6-2014
 Meld misbruik7-2-2014 13:50:51

Hey Anneleen!!
Waauw jij bent bijna aan de beurt !!!
Alvast een dikke proficiat !!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...