Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat nog doen???

  6-2-2014 12:06:26

Dag iedereen,

Wij trouwen op 6 september en hoewel ik nog heel wat tijd heb lijkt het dat ik al bijna alles in orde heb, ben bang dat ik wat vergeet. Enig idee wat ik over het hoofd zie?

trouwjurk - check

kostuum - check

kleding kids - check

kapster - check

traiteur - check

zaal - check

muziek (DJ en Bandje) - check

decoratie zaal - check

gemeentehuis -check

vervoer - check

fotograaf -check

uitnodigingen - check (enkel nog versturen)

rent-a-priest voor ceremonie - check

locatie voor ceremonie - check

oppas kids - check

Ik weet niet wat ik nog vergeet hoewel ik het gevoel heb toch iets te missen.


Thannée
6-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1034


Wendy
23-8-2014
 Meld misbruik6-2-2014 12:12:44

Weet natuurlijk niet of je hier gebruik van gaat maken maar misschien nog volgende zaken:
bloemen
eventuele misboekjes
make-up
bedankjes
kaars
enveloppendoos
gastenboek
liedjes kiezen
ringen

zijn de eerste dingen waar ik zo aan denk.

groetjes,
Wendy



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik6-2-2014 13:46:48

schoenen, juwelen, bedankjes, decoratie, ontbijt(mand) voorzien voor de dag zelf, ringen, misboekje, attributen voor de fotoshoot, openingsdans, huwelijkskaars, gastenboek, haaraccesoires, menukaarten, naamkaartjes voor de mensen, cadeautjes voor ouders & getuigen, ...



sanne
6-9-2014
 Meld misbruik6-2-2014 13:59:59

De trouwringen?



Thannée
6-9-2014
 Meld misbruik6-2-2014 15:18:13

Ah ja,

De ringen reeds vergeten :) Die zijn echter al enige tijd klaar en betaald moeten enkel de dag daarvoor afgehaald worden. :)

misboekje, schoenen en juwelen en cadeautje ouders en getuigen moet ik inderdaad nog doen thanks :)

Mijne vent mag de openingsdans kiezen dus daar ben ik nieuwsgierig naar. Hij heeft er in ieder geval al 1 gekozen en aan de dj bezorgd. :)




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...