Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Joepie!!! Schoenen gevonden en de strikjes voor de bruidsjongens zijn er ook al!

  4-2-2014 20:40:45
Afgelopen zaterdag mijn groene schoenen gevonden!!!!!!!!! Helemaal happy!!
De kostuumpjes voor de bruidsjongens hebben we ook gekocht. In de Abdijstraat in Antwerpen. 15 Euro per volledig kostuum!! (Hemd inclusief)

Zondag heb ik dan hun strikjes besteld bij 'Suits You Well' en vandaag zaten ze al in de bus!! Helemaal happy ermee!!

Nog 121 dagen te gaan en we zitten zeer goed op schema!!

Nathalie
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1178


sanne
6-9-2014
 Meld misbruik4-2-2014 21:20:17

Fijn fijn!
Ik heb mijn schoenen ook al gevonden :)
Wat fijn de je schoenen hebt gevonden in het juiste groen ;)! Was het een moeilijke zoektocht?

groetjes!



Anneleen
13-9-2014
 Meld misbruik4-2-2014 22:42:15

Mag ik zo nieuwsgierig zijn waar in de Abdijstraat?





Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik6-2-2014 18:12:14

Sanne, Goh in de abdijstraat zelf was de zoektocht niet moeilijk voor de schoenen... de eerste schoenwinkel waar ik binnen ging stonden ze. Maar ik heb toch een tijd gezocht op andere plekken en daar niet gevonden.. En ze hadden verschillende groene schoenen daar (wel bij verschillende winkels)

Anneleen, de kostuums voor de jongens in de winkel recht over Bart Smit. Ik ken de naam er niet van, maar het is een marokaanse winkel (best een grote) ja kan hem niet missen. En de schoenen was aan de kant van de Bart Smit, maar dan dieper de straat in. Ook zo van die marokaanse schoenwinkels dat je moet doen, daar hebben ze heel veel kleurtjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...