Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Light in the box?

  4-2-2014 18:16:02
Hallo bruidjes,

Heeft er iemand ervaring met de site Light in the box?
Ik draag mijn bruidsjurk op de dag dat ik voor de kerk trouw en die dag hebben wij ook groot feest maar nu ben ik op zoek gegaan naar een leuke jurk voor ons wettelijk huwelijk die wij een maand ervoor hebben. Na veel wikken en wegen heb ik toch besloten om een jurk te bestellen via de site Light in the box.com. Is een site van china en er stonden echt leuke jurken op voor niet al te veel geld. Nu kwam het eindtotaal wel wat duurder uit na optellen van verzendingkosten en doanekosten maar nu twijfel ik toch of ik de juiste keuze heb gemaakt of niet, ik ben immers al anderhalve maand aan het wachten..

Er stonden ook leuke juwelen op en alles voor de bruid wat ik wou bestellen, maar ik denk dat ik best even ga afwachten als ik mijn jurk wel krijg of niet..

Dus bruidjes als jullie hier enige ervaring mee hebben, ik hoor het graag!

Groetjes!

Jessica
26-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1945


elien
23-8-2014
 Meld misbruik4-2-2014 20:12:33

Ik heb in december schoenen besteld. Had ze tijdig gekregen maar ze waren te klein. Ik heb ze teruggestuurd en ze zouden mij de juiste maat terugsturen. Daarop ben ik nog aan het wachten. Het is toch al een drietal weken... Heb dan een mail gestuurd en ze stuurden mij een automatisch antwoord dat er wel wat vertraging kan zijn... Dus ik blijf hopen dat ik ze snel zal hebben.



Jessica
26-7-2014
 Meld misbruik4-2-2014 20:15:50

Hey elien,
Ja, inderdaad ik had al op heel veel sites gelezen dat je bij klachten steeds automatische
mails terugkrijgt, ik ben wel al blij om te horen dat je jouw pakket wel gekregen hebt.
Op hoop van zegen nu dat je de schoenen terugkrijgt in de juiste maat!
Merci voor de reactie



Mylene
7-6-2014
 Meld misbruik4-2-2014 21:52:47

Hallo,

Ik heb verlede jaar een avond jurk clutch en juweleen bij hun besteld, en alles was in tip top toestand! zo zekker weer bij hun bestellen. Had wel 30euro duane kosten maar was in totaal 170 euro kwijt voor alles. Hier heb je vaak voor dit sommetje alleen maar een jurk.

Jurk was super netjes en goed verwerkt moest alleen een mini beetje ingenommen worden.

Hoop dat je geluk heb met je keuze en bestelling!




Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik5-2-2014 8:31:15

Ik heb al verschillende dingen besteld via Light in the Box:
- haarspelden e.d.
- broches voor het bruidsboeket
- kinderjuweeltjes
- enz

Ik heb bewust de bestellingen wat gesplitst om de douanekosten te drukken.
De eerste keer heb ik geen douanekosten moeten betalen voor een bedrag onder 27,00 €.
Voor de twee volgende bestellingen (35 en 48 €) moest ik wel douanekosten betalen aan DHL (17 en 18 €).
De service was steeds vlot en duidelijk.
Ik geloof dat er bij de kleding staat dat op maat gemaakte kleding enige tijd (ik denk minstens zes of acht weken) in beslag kan nemen, dus het zal normaal gezien wel goed komen. Ik moet wel zeggen dat ik met het bestellen van kleding nog geen ervaring hebt betreffende Light in the Box.

Groetjes



samantha
6-6-2014
 Meld misbruik5-2-2014 20:24:58

ik heb mijn bruidsjurk bij jjshouse.com besteld, en 3 weken terug mijn avondjurk bij lightinthebox, deze heb ik vandaag ontvangen! Past perfect en goede stofkwaliteit! Geen douane kosten betaald, op de doos stond "gift" en de tiara's die ik had besteld, kwamen apart en die zien er ook heel goed uit.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...