Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verassing voor verjaardag op trouwdag???

  2-2-2014 20:19:31
Hallo bruidjes,

Volgend scenario stelt zich voor; mijn ventje verjaart op ons huwelijksfeest vanaf middernacht. Nu vroeg ik mij af of ik een verassing zou voorzien of niet. Ik zou wel willen, maar weet niet wat? En moet ik dan ook iets doen voor onze getuige zijn verjaardag. (= zijn tweelingbroer).
Ben inspiratieloos. Wie kan helpen?

Greet
24-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1286


sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik2-2-2014 20:43:33

hoi,wel een leuk idee om beide hun verjaardag een extra toets n aandacht te geven.
mss iets 2lings achtigs als cadeau die ze samen kunnen koesteren en mss een speciaal liedje voor beide broers of beiden en een fotoreeks van beiden voorbeeld van geboorte tot nu laten rondgaan in een mediaplayer :) een spelletje laten spelen 1 of ander stoelendans ofzo ik zeg maar :p
een spel die typisch voor 2 lingen zijn :)
nu je ziet maar,maar ik vind het wel een leuk idee om hun verjaardag extra aandacht te geven samen me je huwelijk.
grtjs sandrine



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik3-2-2014 8:29:46

Ik zou zeker wat overwegen! Sowieso gaat iemand dat toch tegen de DJ zeggen, dus denk ik dat het nog leuker is als het initiatief van de bruid uitkomt ;)



Yves

 Meld misbruik3-2-2014 11:00:38

Beste Greet,
Ideaal moment om enkele mooie, klassevolle foto's in Valentijnssfeer
als geschenk te overhandigen...al dan niet in en klein albumpje gegoten. ;-)
Vriendelijke rgoeten,
Yves
Fotostudio: Guldenschaapstraat 27, 1800 Vilvoorde


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...