Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op zoek naar videograaf

  1-2-2014 13:50:06
Hoi!
Ik ben op zoek naar een videograaf omgeving Eindhoven.

Wil graag vanaf 's ochtends tot 's nachts laten filmen, maar heb een budget van max 600 euro hiervoor..
Is dit reeel ( hoeft niet perse professioneel, mag ook hobby - in opleiding etc. )?
Zo ja, iemand ideeen?


Groetjes Sanne

sann
9-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2075


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik1-2-2014 15:09:48

Sanne, 600€ is natuurlijk een serieuze hap uit je budget, maar zal het film- en dagenlang monteerwerk, moeilijk dekken, vermoed ik.
Mocht je toch interesse hebben, misschien kan ik iets voor je betekenen.
http://www.discovideo.be/portfolio/
http://www.discovideo.be/diensten/videoreportages/
mvg



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik1-2-2014 20:38:50

Pas op met iemand die dit als hobby doet.
Wij hadden zo iemand en hebben 7 maanden moeten wachten op de onbewerkte film, de 'bewerkte' versie was niet met de door ons geleverde muziek en trok op niets.
We hebben wel veel minder betaald dan afgesproken, zo fair was ze wel, maar we waren serieus teleurgesteld.



Patrick

 Meld misbruik1-2-2014 22:26:38

Best kiezen voor iemand met portfolio, anders weet je niet aan wat je u mag verwachten. Je moet zeker vergelijken, erg belangrijk want je kan het niet overdoen. Over de prijs moet je zelf oordelen, 1,2 of 3 cameras, er zijn zoveel mogelijkheden om een mooi resultaat te verkrijgen, maar door de kennis van het vak en dure soft en hardware kan dat alleen maar door professionals en niet door nonkel Jan. Maar ja, het budget moet het toelaten natuurlijk, er zijn zoveel zaken...het meeste is na die mooie dag weg maar een film blijft natuurlijk bestaan.Succes met jou keuze.



ann
5-7-2014
 Meld misbruik2-2-2014 20:59:44

Ik heb 2 prijsoffertes gevraagd en telkens +/- 1500 euro.
Helaas ook niet in mijn budget...



Vince

 Meld misbruik9-2-2014 20:20:36




Ulyanoor

 Meld misbruik16-2-2014 23:33:30




Shawn

 Meld misbruik18-2-2014 17:36:43




willem

 Meld misbruik16-3-2014 17:57:04

Sanne,wij kunnen mogelijk iets voor u betekenen.
Neem gerust contact met ons op.



Jeroen & Liz

 Meld misbruik6-7-2014 12:15:07

Beste Sanne,

neem gerust en kijkje op onze website. Veel succes verder!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info