TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
veronique
28-6-2014
|
31-1-2014 22:27:39
Hey wij hebben ons feest daar :) op donderdag van 14-20 u kan je langsgaan en dan krijg je volledige brochure
|
|
veronique
28-6-2014
|
31-1-2014 22:28:16
Jullie trouwen dezelfde dag als ons... Jammer
|
|
tinne
6-8-2016
|
31-1-2014 22:36:08
ja de datum staat nog niet vast :) . Kan nog verschoven worden! Kan je mij mischien al vertellen hoeveel de zaalveerhuur bedraagt? Ga er volgende donderdag normaal langs.
|
|
veronique
28-6-2014
|
1-2-2014 7:58:52
Wij hebben alle drie de zalen, 700€ En dan kan je kiezen uit drankenforfait of niet Aan tafel bediening, buffet, enz
De grote zaal beneden is prachtig! Wij hebben totaal 165 receptie Dan diner 140 en ng voor dessert en dansfeest 60 personen Dus avondfeest 200 personen
Hele lieve mensen geen vraag is te veel
|
|
tinne
6-8-2016
|
1-2-2014 9:28:15
wauw dat valt echt heel goed mee! Ben al benieuwd , kan niet wachten tot het donderdag is :) . Mijn vriend en ik zijn de dag van jullie trouw 7jaar samen, daarom wou ik liefst die datum. Maar door omstandigheden en verbouwingen hebben we alles wat moeten uitstellen. En hebben we eingelijk nog geen nieuwe datum.maar dat geeft me wat meer voorbereidingstijd he ;) . Eerst een zaal vinden en dan kijken wanneer die nog vrij is :) . Veel succes nog met je voorbereidingen, en een goed huwelijk gewenst! Nog maar 146 dagen :)
Groetjes tinne
|
|
jessy
1-8-2015
|
1-2-2014 10:00:54
Hey Mijn eerste berichtje hier...wij trouwen in 2015 en hebben deze donderdag onze zaal ook vastgelegd in deli dish kampenhout. Kennen het daar ook al wel, reeds feestjes gehad en altijd heel goede service en lekker eten. Inderdaad super vriendelijke mensen. Wij nemen de zaal boven en het kleine zaaltje beneden en buiten als receptie en betalen 500€. Wij zijn ongeveer met 55 man om te eten en nadien komt er nog een 50 man als avondgast ; om even kort te zijn: we doen receptie, buffet, dansfeest, dessertbuffet en betalen in totaal ongeveer 7500€....voor de laatavondgasten betaal je wel 3€p/p extra. Wil je niet ontmoedigen maar ons vertelden ze dat 2014 helemaal volzat en dat ze nu al volop met 2015 bezig waren....misschien heb je nog geluk als je nog wat kan schuiven met je datum. Alvast veel succes! Groetjes Jessy
|
|
tinne
6-8-2016
|
1-2-2014 10:45:47
hey, wat fijn te horen dat jullie ook zo tevreden zijn! Ik had al angst dat er dit jaar geen plaats meer is, maar 2015 is ook een mogelijkheid. Voor mij maakt de datum niet zoveel uit, als het maar een dag word om nooit te vergeten :)! Kan je ook zelf drank voorzien? Of werken ze met forfait? Wat doen jullie met de drank? Want heb geen idee of het goedkoper komt met een forfait of de uiteindelijk verbruikte consumpties...
Alvast bedankt voor jullie reacties! En jessy, dit forum is echt heel handig!!
|
|
tinne
6-8-2016
|
1-2-2014 11:12:54
Hey jessie wat bedoel je met 3 euro extra voor avondgasten? Is dat voor drank of ...
|
|
jessy
1-8-2015
|
1-2-2014 11:57:14
Hey Tinne
Wel wij zijn daar ook nog over aan het twijfelen geweest, maar hoogst waarschijnlijk zullen wij forfaitair werken tijdens het eten en ook tijdens het dansfeest (tss 13-20€ voor tijdens eten en 14€ voor het dansfeest), Zelf dranken voorzien kan niet geloof ik. Wel die 3€pp extra : - familie en suite nemen bv het dessertenbuffet aan 14€pp , de laatavondgasten laten wij ook meegenieten van het dessertenbuffet maar zij betalen dan 17€pp (in het begin vonden wij dit echt wel veel extra: loopt wel duur op; maarja we willen dit echt dus ... :-) )
En dit forum vind ik idd heel handig amai, wij zijn al verloofd van vorig jaar, gingen normaal dit jaar trouwen, maar na verbouwingen toch eerst nog maar beetje sparen! Maar kan eigenlijk niet wachten om alles te regelen...ben hier al veel aan het rondpiepen geweest :-)
Groetjes Jessy
|
|
jessy
1-8-2015
|
1-2-2014 11:58:33
Ohja die 3€pp laatavondgast extra is enkel voor het dessertenbuffet en het dansfeest (drank)
grtjs
|
|
tinne
6-8-2016
|
3-2-2014 10:26:52
hey jessie
bedankt voor je duidelijk antwoord! nu weet ik tenminste of het in ons budjet past :-) en dat het dus de moeite loont eens tot daar te gaan donderdag! bij ons is het zelfde verhaal , normaal was onze trouw dit jaar gepland, maar door verbouwingen hebben we het uitgesteld. kan zoals jij ook niet meer wachten met plannen :-) . nog veel plezier ermee!!!
groetjes tinne.
|
|
kelly
2-5-2014
|
27-2-2014 23:46:57
Mss kan je ook eens kijkje nemen bij feestzaal camargue te Bertem
Hun prijslijst kan je op hun website vinden ;-)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|