Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfels intredelied & bedanking einde ceremonie

  31-1-2014 12:16:28
Hoi allemaal,
Soms neemt mijn onzekerheid weer de overhand dus hier weer 2 vraagjes :)
Pff, ook zo moeilijk allemaal.
We hebben geen "gewone" kerkelijke ceremonie maar gewoon aan de feestzaal met vliegende pastoors. Nu twijfel ik tussen 2 liedjes voor intrede : Carrie underwood - mama's song of underneath the light - juan paolo. Die mama's song vind ik wel een hele leuke tekst :) dus zou ik die misschien ergens anders kunnen gebruiken? Want die van juan paolo vind ik zo romantisch als intrede :) of wat vinden jullie?
En op het einde van de ceremonie, bedanken jullie dan ook iedereen? Of word dat niet gedaan .. (zal mijn tekstje hieronder eens zetten , is dit te lang of word het wel dan niet gedaan?)

Graag willen Koen en Ine nog even iedereen bijzonder bedanken : (Blauw = Koen , zwart = Ine)

Dank je wel Bonne , Boke en ma voor alles wat jullie voor ons betekenen en ons meegeven hebben, voor de gezellige thuis die jullie ons bezorgde en omdat de deur er steeds voor ons open zal staan.

En ook jij lieve pa , ik had je er zo graag bij vandaag, toch ben je altijd in onze gedachten , ook op deze bijzondere dag.

Dank je Nadja dat je voor onze liefde wilde getuigen. Want je bent voor ons iemand met een luisterd oor, zonder vooroordelen en altijd heel begripvol.

Dank je wel Kenneth dat je onze getuigen wou zijn maar vooral bedankt dat we altijd op je kunnen rekenen!

Dank je wel lieve tantes en nonkels hier aanwezig, omdat jullie geloven in onze liefde en even de tijd namen om dit bijzonder moment met ons te delen.

Dank je wel aan onze ouders & Eric vandaag willen wij jullie bedanken,
voor alles wat jullie deden en nog zullen doen. Jullie zijn fantastische ouders,
maar ik denk dat jullie dat al weten…



Ine
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1452


gerda

 Meld misbruik31-1-2014 12:29:48

Mooi gedaan maar er zitten wel wat taalfoutjes in...



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik31-1-2014 12:41:22

Dat zou kunne Gerda, zowel ik als Koen hebben dyslexie (dus taal is niet onze sterkste kant).



Sarah
19-7-2014
 Meld misbruik31-1-2014 12:55:56

Ik neem ook Juan Paolo als intrede dus zeker dat liedje ;)



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik31-1-2014 13:21:48

Kom je alleen (met vader) binnen of samen met je "man" Sarah ?

Want ik wil gewoon samen met Koen binnenkomen... :)



veronique
28-6-2014
 Meld misbruik1-2-2014 8:01:34

Ik zou de bedenking van de getuigen in een stukje zetten :)



Sarah
19-7-2014
 Meld misbruik3-2-2014 10:20:25

Elaba Ine,

Ik ga met mijn papa binnenkomen... want ik ben de jongste spruit dus ikd enk wel dat dta iets ga doen met onze papa en voor mijn "toekomstige" man moet het denk ik ook wel iets doen als hij zijn vrouw ziet afkomen.. :)



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik3-2-2014 12:30:15

Ahzo leuk :) Ja is wel mooi maar wij hebben gekozen om samen binnen te komen :) is ook geen kerkelijk huwelijk ofz dus en gaan eerst naar stadhuis dus :p

We gaan als intrede underneath the light - juan paolo nemen en als uittrede Carrie underwood - mama's song :)

En die bedanking gaan we maar niet doen ,is zo opgevoerd dus :)


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...