Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof van Nazareth

  30-1-2014 22:03:07
Wij hebben net onze zaal bij het Hof van Nazareth vast gelegd, wat een mooie locatie en ik hoor en lees niets dan lof erover.
Nu kan het echte plannen beginnen :-)

Sofie
28-3-2015
Meld misbruik



Reacties: 38 | Gelezen: 1841


Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik30-1-2014 22:21:12

Leuk om te lezen Sofie! Wij doen ons feest daar ook in de Salmonzaal....
Zie dat uwe datum nog voor ons is dus kan je mij erna verslag uit brengen :-)
Heb jij al een idee voor fotolocatie?
Groetjes



Christ

 Meld misbruik30-1-2014 22:22:11

Succes met de voorbereidingen!

Greetz,

Christ Vilez

www.christvilez.be

www.huwelijksfotografie.info





LB.

 Meld misbruik30-1-2014 22:33:06

Hof van Nazareth is dan ook een van de "klassiekers" ... je kiest voor een stukje zekerheid. Ik denk dat je op je beide oortjes kan slapen als het over dat gedeelte van jullie feest gaat.



Sofie
28-3-2015
 Meld misbruik31-1-2014 8:01:02

Hey Cindy,

Ik zal zeker verslag uitbrengen. Wij hadden de keuze tussen de Salmonzaal en het Poortgebouw. Omdat we een klein feest geven, zijn we voor het Poortgebouw gegaan. Voor locatie moeten we nog eens goed nadenken, misschien in een bosrijke omgeving in de buurt en allicht ook op het domein zelf.



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik31-1-2014 12:39:14

Oooh daar hebben wij ook onze trouwfeest gegeven!! Zaaaalig :-)

Wij hebben onze foto's in Lier gaan maken! Het park van Lier, begijnhof,...
Mooie locatie voor foto's en dicht bij de zaal!!
Geniet er van!



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik31-1-2014 18:00:41

Dag Sofie alvast bedankt voor de tips ivm fotolocatie!
Wat hebben jullie er van eten gedaan?!



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik31-1-2014 18:28:04

We zijn begonnen met een duo van zalm (dat was een tartaar en een stuk zalm kort gebakken op de teppanyaki (Als dat juist geschreven is?)

Dan rucolaroomsoep met een streling van botervis (suuuuuperlekker)
Dan parelhoenfilet op normandische wijze mat gratin-aardappelen, boontjes en een zalfje van wortel (Ook suuuuperlekker :-))
Dan een zoet pallet (dat was een stukje van onze ijstaart, mini-chocolade moeulleux, bavarois en nog enkele prullekes
En dan nog een dessertbuffet
Allemaal heel erg lekker!



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik31-1-2014 18:36:08

Mmmmm krijg al water in de mond!
Denk wel dat deze menu wat boven ons budget is zouden graag tussen de eerste 3 in prijs kiezen maar gaan wel voor menu aan tafel!



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik31-1-2014 22:26:33

Wij hadden ook menu aan tafel en wij hadden de goedkoopste menu + 3 euro extra omdat we de parelhoen kozen!

Dus helemaal niet de duurste die ze aanbieden hoor ;-)
Het dessertenbuffet was dan nog wel eens 7,5 euro erbij per persoon maar was voor mij persoonlijk niet nodig..



Sofie
28-3-2015
 Meld misbruik2-2-2014 14:45:29

Hey Sofie,

Bedankt voor de tips om onze foto's te laten nemen! Dat zoet pallet waarover je spreekt, is dat de 'zoete afsluiter' in de brochure? Ik vind dat niet meteen terug in de brochure die wij hebben meegekregen.



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik2-2-2014 17:25:33

Het zoet pallet was eigenlijk een stukje van de bruidstaart en dan enkele kleine dessertjes die je ook nog op het dessertenbuffet kon vinden.

Als je geen dessertenbuffet kiest, krijg je enkel een stuk van de bruidstaart als dessert.
Ik weet niet of het mogelijk is om een zoet pallet te krijgen als je geen dessertbuffet geeft. Misschien met een meerprijs moet dat wel lukken..
Kan je best eens navragen bij de bespreking van jullie menu, of nu al eens voor mailen!



Stéphanie
21-6-2014
 Meld misbruik2-2-2014 20:44:56

Hey Sofie,
Wij trouwen ook in het Hof van Nazareth. Het was de eerst zaal de we bezochten en waren meteen verkocht, de eigenaar is ook enorm gepassioneerd en je kan er steeds terecht met al je vragen en krijgt ook snel reactie.
Afgelopen zomer was ik er op het trouwfeest van mijn collega (was ineens eens voor mij een eerste kennismaking met een trouwfeest daar) en ik moet zeggen: het eten was superlekker, de bediening voortreffelijk! Iedereen sprak over hoe vlekkeloos de bediening was, glazen bleven nauwelijks leeg, flessen werden aangevuld ook al waren ze nog niet helemaal leeg, echt een goed draaiend team daar!
wij gaan zelf niet voor het dessertenbuffet, maar zouden een langwerpig bord krijgen met daarop een stuk van de bruidstaart en vb .een moeulleux en bavarois.
Aan de andere Sofie, bedankt voor de fotolocatie-tips, want dat was bij ons nog een héél groot vraagteken :)
Groetjes, Stéphanie



Sofie
28-3-2015
 Meld misbruik3-2-2014 20:34:50

Hey Stéphanie,

Bedankt voor jouw reactie. Wij gaan ook geen dessertenbuffet nemen, maar we twijfelen nog tussen een menu of een buffet (maar we hebben nog veel tijd om te beslissen :-)). Het was bij ons ook de eerste zaal die we gingen bezoeken en ik was al half verkocht toen ik het domein zag en helemaal toen we de eigenaar hebben ontmoet. Vriendelijke man en je krijgt inderdaad altijd zeer snel reactie.

Alvast een hele fijne trouw en hou je me op de hoogte hoe het geweest is?



Stéphanie
21-6-2014
 Meld misbruik3-2-2014 22:13:33

Dag Sofie,
Wij hadden eerst de hof van nazareth-formule in gedachten: voorgerecht en soep aan tafel en hoofdgerecht in buffetvorm. Nu Philippe zei, een dessertenbuffet is mooi voor de eerste mensen die gaan, maar tegen dat de zoveelste is geweest ziet het er toch al minder netjes uit (met in het achterhoofd het oog wil ook wat). Bij een menu krijgt iedereen een net gepresenteerd bord. Toen op het huwelijk van mijn collega, zij had een menu, ben ik wel 'gewonnen' geraakt voor het idee van een menu. Iedereen krijgt tesamen het eten, netjes gepresenteerd, verschillende obers komen tesamen naar je tafel. Iedereen was echt goed op elkaar ingespeeld. Mijn collega had ook wel de bediening met de stolp, dat geeft het natuurlijk nog wel iets 'extra', maar dit gaan wij niet nemen. Een buffet duurt natuurlijk ook wel iets langer. Bij de hof van Nazareth-formule werd ons aangeraden om het feest 1u vroeger te laten starten, omdat het meer tijd vraagt dan met een menu. Wij willen graag tijdig de beentjes strekken :) Wat ook wel eluk was bij mijn collega was dat de fotograaf per tafel iedereen naar boven riep voor een foto. Er staat er een zetel, iedereen moest bvb. op de zetel gaan zitten, niemand mocht de grond raken, zo'n beetje ludieke foto's. Het kan maar een ideetje zijn hé. Mijn vriend was vooral overtuigd door de flamingo's in de tuin. Elke keer als wij er kwamen waren er tuinmannen bezig. Ze maken er daar echt hun werk van hoor.



Stéphanie
21-6-2014
 Meld misbruik3-2-2014 22:15:08

Even voor de duidelijkheid: ik bedoelde dat het hoofdgerecht in buffetvorm mooi is voor de eersten die gaan. Een dessertenbuffet zijn meestal allemaal aparte dingetjes dus dat blijft er netjes uit zien. Het gaat hem vooral over eten dat in au-bain-marrie bakken wordt gepresteneerd, schotels waar iedereen gewoon zelf zijn portie uit moet nemen.



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik4-2-2014 9:55:50

Wij hadden ook alles aan tafel en na het dessert aan tafel werd het dessertenbuffet opgesteld.. Maar ondertussen stonden we al te dansen!

Oooohh.. Ik wil het nog eens overdoen hoor! :-)
Maar ook hier mooie vooruitzichten! De dag dat we 1 jaar getrouwd zijn geven we een babyborrel voor ons 2de kindje! Ook iets om naar uit te kijken hé :-)
Geniet er van dames!! 't Is zo voorbij..



Mila
3-7-2014
 Meld misbruik5-2-2014 21:39:30

Hey dames, wij hebben ook interesse in het hof van Nazareth en gaan binnen enkele weken een kijkje nemen! Ben zeer benieuwd na het lezen van jullie reacties. mag ik vragen wat jullie totaalbudget ongeveer was?



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik5-2-2014 22:12:42

Hallo Mila, ik denk dat wij ongeveer een 85eur per persoon zullen betalen. Wij trouwen op een vrijdag en profiteren dan wel van de speciale all in prijs! Komt nu voor een 100 personen ongeveer even duur uit als ons eerste gedacht op een zaterdag met 30 personen daar te eten en 70 personen achteraf met drankenformule en dessertenbuffet.
Vond het dus de moeite om een vrijdag te nemen!
Laat eens weten als je er gaan kijken bent!



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik5-2-2014 22:15:06

Nog een vraagje heeft er iemand ervaring ivm opbergen van enveloppedoos in het Hof van Nazareth? Kan dat daar achter slot want lees hier steeds dat het toch belangrijk is!



Mila
3-7-2014
 Meld misbruik6-2-2014 19:33:25

Danku Cindy, nu ben ik nog meer benieuwd :-)



Sofie
28-3-2015
 Meld misbruik7-2-2014 9:41:56

Wij hebben ongeveer 95 euro per persoon voor 5 uren feest (we geven wel een klein feest). Dat is dan menu/buffet en drankenforfait inbegrepen.

I@ Cindy: k heb dat niet gevraagd van die enveloppendoos, maar ben zeker dat als je het aan de zaakvoerder vraagt, dat er zeker wel een oplossing voor te vinden is. Nu wij gaan woensdag naar daar, ik kan het altijd eens vragen en dan hou ik je hier verder op de hoogte.



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik8-2-2014 14:04:41

Super Sofie, alvast bedankt!
Ik denk inderdaad ook dat ze daar wel een aparte veilige plaats voor hebben!



Stéphanie
21-6-2014
 Meld misbruik9-2-2014 13:52:10

Dag Cindy en Sofie,

Ze hebben achter de toog een kluis, waar je nadat iedereen is toegekomen, de inhoud van de enveloppedoos in kan stoppen tot aan het einde van je feest.

Mila, ons budget is voor de menu ongeveer 50 euro en het drankenpakket is ongeveer 35 euro. Dus reken toch inderdaad een 85 euro per persoon als je combinatie wil van menu / buffet en drankenforfait.

Het is niet goedkoop, maar je krijgt echt wel waar voor je geld! Zo zag ik het alleszins toch op het huwelijk van mijn collega en ik vermoed dat het ook bij ons dik in orde gaat zijn. Ik hoor van iedereen uit mijn omgeving die er getrouwd is of naar een feest is, echt niets anders dan positieve reacties.





Stéphanie
21-6-2014
 Meld misbruik9-2-2014 13:53:23

Voor een dessertenbuffet moet je ongeveer 7,50 euro per persoon rekenen. Ik heb hier wel nog de brochureprijzen van 2013, maar ik vermoed nu niet dat het nu geigantisch veel duurder geworden zal zijn...



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik9-2-2014 16:53:07

Oh super, bedankt Stéphanie weeral iets waar ik niet meer mee moet bezig zijn!



Sofie
28-3-2015
 Meld misbruik9-2-2014 18:37:22

Hey Stephanie, bedankt voor de info!

Wij hebben de brochure van 2014 en de prijs voor het dessertenbuffet is 11 euro per persoon. En daar zit ook nog een kaasbuffet en broodbuffet bij inbegrepen, dus meer dan eten genoeg :-)
Geven jullie eigenlijk een receptie? Wij twijfelen er nog enorm aan omdat we maar met 50 genodigden zijn en de prijs natuurlijk dan ook stijgt. En heb je enig idee of je bij hen ook een dessert kan nemen, maar van ergens anders een echte bruidstaart kan laten afkomen?



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik9-2-2014 20:50:45

Dag Sofie, wij geven geen aparte receptie omdat het inderdaad ineens de prijs extra laat stijgen. We gaan er wel een ceremonie doen met dan aansluitend de aperitief van het diner....
Maken ze daar zelf geen "echte" bruidstaarten?! Dacht dat Philippe toch sprak van keuze tussen biscuit en ijstaart.....



Sofie
28-3-2015
 Meld misbruik9-2-2014 22:14:12

Dag Cindy, ze geven er inderdaad een echte bruidstaart, maar ik had een winkel gevonden die echt mooie mooie taarten maakt, beetje dromen mag he ;-)

Wij gaan waarschijnlijk een kleine receptie doen bij de ouders van mijn vriend, ze wonen vlakbij de kerk, en dan is de eerste honger gestild.



Stéphanie
21-6-2014
 Meld misbruik22-2-2014 9:53:19

Wij doen na de kerk een receptie in een zaaltje hier in de buurt. Dat ligt aan een park en een abdij, daar maken we dan foto's met de familie. Daarna rijden mijn vriend en ik door naar Lier voor de foto's. Vorige week zondag al eens prospectie gedaan, het begijnhof en park is echt de moeite voor foto's en voor wie graag eens zot doet... er is ook een grote speeltuin aan :)
Wij hebben geen aparte receptie met aparte gasten in de namiddag. Wij doen iedereen 's avonds. Leek ons een beetje gek om zo nog een aparte receptie te doen voor 30 man. Wij nemen ze er ineens bij op het avondfeest. Voor het avondfeest is er ongeveer 45 minuten aperitieftijd voorzien. Daar kan je ook eventueel wel iets voor vragen van een klein hapje of tapas, maar uiteindelijk is die tijd zo voorbij en eens iedereen zit, jullie je intrede hebben gemaakt, wordt het voorgerecht redelijk vlug opgediend dus de gasten gaan niet lang op hun honger moeten zitten.
Ik ben vorige week met mijn vriend nog eens langs het Hof Van Nazareth geweest en Philippe heeft nog eens bevestigd dat hij een kluis heeft voor de enveloppen.
We zijn weer helemaal enthousiast naar huis gegaan :)



Michele
20-6-2015
 Meld misbruik5-5-2014 20:06:45

Hallo!

Wat een toffe berichten. Wij hebben vandaag de Salmonzaal vastgelegd en zijn zeer enthousiast. Wij gaan wel voor een receptie, vervolgens een ceremonie, dan menu 3 of 4 en tot slot het dansfeest tot 4 u. We gaan ook niet voor het dessertenbuffet kiezen omdat je toch al een viergangen menu op hebt. Waar we wel voor kiezen zijn de midnightsnacks. We gaan frietjes nemen. In totaal komen wij zo op een 122 euro per persoon, maar zoals je al kan lezen is het dus all-in voor iedereen.




Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik10-5-2014 9:16:10

Wauw tof Michele, ja een vrijdag daar nemen is toch wel de moeite he, komt toch een beetje "goedkoper" uit,hi! Ikvind Philippe ook een aangenaam en hoop betrouwbaar persoon!
Nu lees ik hier soms dat mensen in andere zalen het eten mogen voorproeven, iemand een idee of het hier ook gedaan word?!



Michele
20-6-2015
 Meld misbruik11-5-2014 12:32:12

Ik heb vandaag om 14u een afspraak met Philippe om het contract te tekenen. Ik zal hem de vraag stellen. Het zou altijd wel leuk zijn om te weten wat je gasten gaan krijgen natuurlijk! Ik laat het je straks weten.



Sofie
28-3-2015
 Meld misbruik22-5-2014 7:12:26

Wij mogen het eten niet proeven, maar we hebben er het volste vertrouwen in!



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik22-5-2014 11:59:37

Ja ik heb er ook wel vertrouwen in maar had het wel leuk gevonden!
Wat is jullie menu dames?!



Michele
20-6-2015
 Meld misbruik23-5-2014 8:52:25

Hai ik ben het vergeten vragen,maar mijn vriend dacht dat hij had gezegd dat dat kon besproken worden, drie maand voor het feest.

Wij willen of menu 3, of menu 4. Ze zien er trouwens allemaal goed uit, zelf menu 1!



Sofie
28-3-2015
 Meld misbruik25-5-2014 13:27:58

Wij moeten ons menu nog bespreken, maar we gaan misschien de meer Aziatische toer opgaan. Maar ik dat, wat je daar ook kiest, het altijd in orde zal zijn. Ik hoor niks dan positieve reacties van mensen die daar ook getrouwd zijn.



Michele
20-6-2015
 Meld misbruik7-8-2014 12:09:13

Stephanie, nu je trouwdag voorbij is, zou ik graag je verhaal willen horen! Hoe is het gegaan, hoe was het met de zaal? Wat vond je goed, minder goed? Wat hadden jullie gekozen... Ik ben erg benieuwd!




Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik13-8-2014 17:47:06

Ik ook Stephanie ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info