TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
els
13-9-2008
|
6-1-2007 18:06:33
ja hoor heel tof!
|
|
Bart
|
6-1-2007 18:38:19
la ramee ... zeer mooi kader en goed eten :P
|
|
yasmine
9-6-2007
|
6-1-2007 19:35:03
ik heb voor het werk een teambuilding in la rammee gedaan. zeeeeer mooie locatie. Voor het eten: hadden we à la carte (een 5 tal mogelijkheden per persoon); jammer genoeg was dit niet excellent: 1 persoon was vergeten, een andere persoon kreeg een verkeerde bestelling en mijn eten was niet al te warm. mogelijk was dit aan de grootte van de groep te wijten. Locatie is wel prachtig....
|
|
freddy
|
6-1-2007 20:09:17
Dag Els,
In 2006 was ik als videograaf in de beekhoeve Catering Bart Claeys. Uniek binnenplein hopelijk schijnt de zon als je trouwt. Feestzaal stijlvol.Bediening prima.Maaltijden uitstekend.
Terloops stoort het jou dat ik ,als videograaf, je deze info gaf ? Dank bij voorbaat voor antwoordje.
Groetjes
Freddy
|
|
Astrid
8-9-2007
|
7-1-2007 17:25:06
Dag Els,
ook wij zijn bij het zoeken van onze zaal gaan kijken naar La Ramée. Hoewel we het kader prachtig vonden, hadden we toch enkele bedenkingen: niet echt tot in de puntjes verzorgd, als je de grote schuur wilt moet je toch echt al met een groot aantal mensen zijn, zoniet vind ik het jammer dat de kans bestaat dat er nog een andere feest ook doorgaat (jullie in de kleinere zaal en een andere feest in de grote schuur), het eten (van horen zeggen) minder lekker. Uiteindelijk hebben wij voor Faculty Club in Leuven gekozen, omwille van het kader maar ook omwille van de uitstekende catering van Bart Claes. Gezien Bart Claes ook de Beekhoeve bezit, zou ik voor de Beekhoeve kiezen! Veel succes met jullie keuze!
Astrid 08.09.2007
|
|
Sofie
1-7-2006
|
8-1-2007 15:00:00
hallo
wij zijn naar een huwelijk geweest in la ramee en om eerlijk te zijn is dit alles behalve meegevallen. Het begon tijdens de receptie, met champagne kwamen ze echt veel rond maar geen enkele keer met fruitsap. Dan tijdens het eten waren er 5 verschillende standjes. En dit was telkens koud. Het was ook niet superlekker. Er was ook nog een dessertbuffet, maar niemand van onze tafel is er zelfs naartoe geweest. Mijn man had dan toch nog een tas koffie gehaald en deze was ook koud! Het kader en omgeving zijn zeer mooi, maar daar blijft het dan ook bij. Ga zeker voor je andere keuze zou ik zeggen. Natuurlijk is dit een eenmalige ervaring bij ons geweest. Bij sommige is het er misschien wel al heel goe meegevallen.
groetjes
|
|
Caroline
27-10-2007
|
8-1-2007 17:17:38
Dag Els,
ook voor ons waren beide locaties een mogelijkheid om ons feest te laten doorgaan. Naar la Ramée zijn we uiteindelijk zelfs niet gaan kijken, omdat uit de brochure bleek dat alles er vrij duur was. Naar de Beekhoeve zijn we wel geweest. Vonden we een hele mooie zaal, en over de catering van Bart Claes hebben wij alleen nog maar positieve reacties gehoord. Toch hebben we uiteindelijk deze zaal niet gekozen, omwille van de volgende zaken: 1) wij trouwen op 27 oktober, waardoor de receptie waarschijnlijk binnen zal moeten doorgaan, en dat zaaltje vonden we toch iets te donker en te klein 2)in de Beekhoeve vragen ze ook min. een uur pauze tussen receptie en avondfeest, wat nogal problematisch is als je gasten hebt die op de 2 komen 3)zij hebben nu een voorlopige milieuvergunning (door problemen met geluidsoverlast), die opnieuw geëvalueerd wordt in augustus 2007, en hoewel men ons verzekerde dat dit wel in orde zou komen omdat er investeringen gebeurd zijn in geluidsisolatie, je kan toch nooit weten hoe dit afloopt en stel dat je dan ineens een paar maanden voor je trouw zonder feestzaal komt te zitten... Dat risico wilden wij toch niet nemen, en dus hebben wij gekozen voor de Waterhoek in Geetbets. Ook zeer mooie locatie, en zeer schappelijk van prijs.
Groetjes, Caroline
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|