Terug naar overzicht
wij geven als bedanking gewoon een kaartje met onze trouwfoto's en datum op en een bedankwoordje, mss wel leuker als dan de magneet ook met een trouwfoto is :)
Bedenking moest dus bedanking zijn :-) ik zie het nu pas !!
Ja maar we willen het de avond zelf al geven , en met een foto op van onze trouw ga da nie lukken aangezien er een leveringstermijn is van min 14 dagen
Je zegt zelf dat het niet lukt in trouwkledij, je zal dus een keuze moeten maken :)Ofwel de avond zelf met gewone kledij (vind ik persoonlijk niet zo raar hoor! ;))Of jullie wachten 14 dagen en sturen ze op (wat dan weer extra kosten met zich meebrengen, want waarschijnlijk moet het de post op)
Hoi Sofie, wat een leuk idee! Ik zou kiezen voor de gewone kledij dan, misschien een beetje feestelijk al als je er zo een hebt of nog kan trekken. Waar ga je ze bestellen? Ben wel benieuwd naar meer info. :-) Groetjes
Dag Ann , bij vistaprint , niet zo duur en de grote van een visite kaartje , vond ik wel leuk . Eens iets anders dan een gewone foto ! We gaan er onze foto opzetten en dan eronder ons naam , trouwdatum en bedankt dat je erbij was !
Vind ik een leuk idee ! Zou inderdaad toffer zijn met de trouwfoto's !Succes !