Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksborrel

  28-1-2014 11:18:41
Hallo allemaal,

Met nog 192 dagen op de teller wordt het stilaan tijd om er werk van te maken

Ons huwelijk zal niet traditioneel gevierd worden met receptie en avondfeest, maar wij geven in de namiddag tot 's avonds een huwelijksborrel.

De mensen worden ontvangen met cava en hapjes, kunnen dan genieten van lepelhapjes, frietjes uit de hand, mini loepia's, seizoenssoepje, ... (Hier wordt eigenlijk een tijdje mee rondgegaan).

Er wordt een buffet opgesteld met allerlei belegde broodjes (sandwichen, wiite en bruine broodjes,...) Ook zal er een kaasschotel voorzien worden.

Enige tijd later is er nog een dessertenbuffet met bruidstaart, tiramisu,...

De mensen kunnen dus naar wens genieten van al het lekkere eten en drinken, terwijl zal er een live bandje spelen met wat jazz, lounge-muziek

Nu was mijn vraag of jullie nog ideetjes hebben om er ergens een originele toets aan te geven...

Tips zijn welkom

Christel
9-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 993


Jelke
26-7-2014
 Meld misbruik28-1-2014 11:33:24

een fotohoekje installeren? allemaal foto's van jullie.. toen jullie klein waren, van jullie relatie, maar ook bv trouwfoto's van de ouders/grootouders...

een photobooth laten komen?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...