Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help

  27-1-2014 19:26:03
Met 123 dagen op de teller hebben we nog 1 probleem:
We weten nog altijd niet welk alternatief we kunnen gebruiken voor de trouwringen.
Wij dragen beide nooit juwelen dus willen we iets anders.
Wie heeft een idee???
Groetjes Hanne

Hanne
31-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1132


isa
6-9-2014
 Meld misbruik27-1-2014 19:54:50

Twee foto kaders met een leuke spreuk / gedicht
Jij maakt hem met een spreuk speciaal voor hem.
Hij maakt er één met een spreuk speciaal voor jou.



Cindy
21-6-2014
 Meld misbruik27-1-2014 19:55:35

tattoo?



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik27-1-2014 22:48:31

tattoo vind ik persoonlijk gevaarlijk.
hoop dat het niet zo zal zijn,maar wat als jullie ooit uiteen gaan?
sta ja dan met die tattoo??!!
mss eens googlen wat je als alternatief kan nemen ipv ringen.
want ik heb niet echt een ander idee :(
succes alvast met de verdere zoektocht :)



Hanne
31-5-2014
 Meld misbruik28-1-2014 7:35:12

een tattoo is inderdaad niet echt iets voor ons.

Een spreuk is wel een goed idee.
Als er mensen zijn die nog iets weten... Laat maar weten :)



mona
27-7-2013
 Meld misbruik28-1-2014 9:27:13

Als je er niet per sé iets tastbaar aan wil overhouden kan je misschien ook een handfasting ceremonie doen ipv uitwisselen van ringen? Of zo'n glazen vaasje vullen met twee kleuren zand? (Kan je ook eens googlen, dat zijn dingen die ik toch al een paar keer tegengekomen ben.)

Bij handfasting worden jullie handen even aan elkaar gebonden met kleurrijke linten of iets anders dat bij jullie past... die linten kan je dan misschien inkaderen of een plekje geven in je huis?



diny
21-6-2014
 Meld misbruik29-1-2014 17:39:39

Mijn ventje wil ook geen ring dragen en zal voor hem een horloge (gegraveerd) kopen zonder dat hij het weet
Ik zal mijn verlovingsring als trouwring dan doordragen



Marjan
14-6-2014
 Meld misbruik9-4-2014 9:53:38

Hey,

Ik heb ook al zo gezien voor ipv handfasting of ivm zand, dat je dit ook kunt doen met water te geven aan een boom (ieder zijn deel) en deze uiteindelijk in jullie tuin te planten... Is iets tastbaars waar je nog veel van kan genieten.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...