Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  6-1-2007 0:22:57
Hallo allemaal,
Wij trouwen op 27/07 en zouden graag kort daarna op huwelijksreis vertrekken. Aangezien wij al een aantal bestemmingen in Europa gedaan hadden en ergens wel dromen van iets 'ver'(indien het budget het toelaat!) hadden wij eerst gedacht aan Mexico, Caraïben,...
Nu lees ik overal dat het in de Caraïben regenseizoen is in augustus en bovendien orkaangevoelig. Dus die kant kunnen we al niet uit dan? Daarna dachten we aan Thailand, Malediven, maar naar het schijnt is dit ook niet goed qua klimaat. Het reisbureau zei me dat het het veiligst was om binnen het Middelandse Zeegebied te blijven. Hebben jullie anders nog 'honeymoonaanraders'? (wij denken aan een strandvakantie maar waar toch nog iets te zien/doen valt)

Jessika

Jessika
27-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 510


nathalie

 Meld misbruik6-1-2007 10:15:56

hey hallo,

ik weet natuurlijk niet wat jullie allemaal al gedaan hebben binnen Europa, maar wij doen het volgende:

Wij gaan naar zuiden van Spanje. we nemen een huurwagen en gaan zo een rondreis maken. we logeren in typische spaanse charmehotelletjes en snuiven de lokale culturen op. Wij zijn wel geen strandmensen, dusja voor ons is dit wel de perfecte reis. veel cultuur, natuur en alles rustig op ons gemakje en veel genieten van elkaar uiteraard.
en er is veel strand in de buurt: dus een combinatie van actief zijn en strand zal daar geen probleem zijn.

uiteraard zijn er nog wel bestemmingen binnen Europa die iets hebben vind ik:
Sicilïe bvb
de Griekse eilanden
daar valt ook wel altijd iets te doen en te zien. en qua hotels kun je alle kanten uit. veel animatie, geen animatie, veel luxe, weinig luxe,...

spring eens binnen in een reisbureau, die zullen u zeker verderhelpen. (alé, als ge een goe reisbureau vasthebt: zoals deze waar ik bij werk ;-) )

groetjes en nog succes met de verdere voorbereidingen!!!





vanessa
20-12-2007
 Meld misbruik6-1-2007 11:04:33

Turkije is erg mooi voor een rondreis en daarna er nog een strandvakantie bij te doen.
Het is een leuke combinatie van cultuur en natuur.



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik6-1-2007 13:53:28

hey

inderdaad Turkije is een aanrader evenals Egypte, perfecte mix van cultuur en strand maar allebei wel heel erg warm in augustus... zolang je aan de ksut blijft geen probleem maar eens in het binnenland, kwestie van cultuur is dit bij allebei zo, lopen de tempaturen erg op en heb je geen verkoeling meer van de zee en dan kan het echt wel bakken zijn.
wij gaan zo goed als zeker naar las vegas, auto huren en dan richting natuurparken en gewoon de motels doen, zodat het duurste eigenlijk het ticket en de wagen zijn.
nog veel succes in de zoektocht
sas677



Wouter
27-7-2007
 Meld misbruik6-1-2007 18:10:12

Wij trouwen op dezelfde dag !
Joepie !!!
Proficiat !!



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik6-1-2007 20:47:29

Hi Jessika,

Het is wel waar dat veel verre bestemmingen niet ideaal zijn tijdens onze zomermaanden. Wijzelf hebben voor Thailand gekozen (trouwen op 16/6), we gaan eerst een rondreis doen en daarna strandvakantie op Koh Samui, dat eiland is net iets gunstiger gelegen dan bv Phuket. Op Bali heb je ook bepaalde plaatsen die op de grens liggen (qua regenseizoen) en waar je dus minder kans maakt op regen. Mijn ouders zijn daar ook al enkele jaren na elkaar geweest (altijd in juli, en ze hebben nooit regen gehad, heel af en toe eens een bewolkte dag, maar als je op excursie bent stoort dat natuurlijk net iets minder)
Waar je wel zeker kan zijn van het mooie weer zijn de Nederlandse Antillen (maar dat is natuurlijk ook wel vrij duur) en ben er zelf nog nooit geweest maar weet niet of er super veel te zien valt.
Groetjes,
Véro



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik7-1-2007 22:50:07

Hoi Jessika,

Wij gaan naar Australië in juli. We vertrekken in Sydney (dan is het daar winter, maar wel 18°) en rijden naar het noorden tot aan Cairns (28°). We gaan een kleine maand en de laatste week houden we een echte strandvakantie in een luxe resort in Port Douglas. Voor ons een mooie combinatie.

Groetjes,

Wendy
5.5.07



Evi

 Meld misbruik8-1-2007 23:40:55

Wij zijn eind juli naar de dominicaanse republiek geweest en hebben de mooiste reis tot nu toe meegemaakt. Wij hebben 1 dag regen gehad een enorme stortbui duurde ongeveer 10 minuten en hup daarna gedaan en weer in de zon gelegen. 1 nacht heeft het ook wat geregend.
Maar wij zijn eigenlijk al zowat overal geweest enoveral heb je kans op regen.
Ik zou wel weten waar naar toe hoor naar de Caraiben...
groetjes evi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums