Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iemand ervaring met feestzaal ripasso?

  27-1-2014 7:04:50
hey iedereen,
ik had mijn keuze al gemaakt om mss te kiezen voor het vijverhof te wevelgem.
ben zaterdag naar de trouwbeurs gegaan in kortrijk en daar was er een standhouder van de ripasso deze bevind zich aan de pottelberg.
voordeel is dat deze een hele binnenspeeltuin hebben en wegens wij toch wel een 20tal kinderen hebben op ons feest vind ik dit dus wel stukken veiliger dan het vijverhof waar we juist naast het water zitten.
heeft iemand ervaring met de ripasso?

kimberly
3-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1421


Tina
24-12-2016
 Meld misbruik27-1-2014 10:22:12

is dat deze zaal dat je kon gooien met de dobbelstenen? anders heb ik daar nog een bon van 400 euro voor.. door met de dobbelstenen te gooien.



Tina
24-12-2016
 Meld misbruik27-1-2014 10:24:15

Sorry het is van feestzaal cortina in wevelgem. jammer anders mocht je deze zeker hebben!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik27-1-2014 15:16:43

Kimberly, ik ken de Ripasso en dit is in mijn ogen echt in de verste verte niet te vergelijken met het vijverhof. Kwaliteit eten is zo-zo, voor mij echt geen trouwfeesteten. De eetruimte rond de binnenspeeltuin is erg ongezellig om te eten en heel rumoerig door de spelende kinderen.
De Ripasso is zeker OK voor een namidagje fun voor de kids maar ik zou er nooit geen trouwfeest geven.



kimberly
3-7-2015
 Meld misbruik27-1-2014 16:01:11

thx rebecca daar was ik al bang voor ;)
zal dan nog wat verder moeten zoeken naar een zaal want heb echt schrik met het water aant vijverhof :(



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik27-1-2014 16:08:59

Moet in het vijverhof op te lossen zijn met een speelhoekje te maken voor de kids en desnoods voor de receptie een paar babysits (bond grote en jonge gezinnen, scoutsleiding) in te huren? Voorzie wat kleurboeken, leesboekjes, puzzels of laat de babysits wat spelletjes spelen? Het avondfeest zelf zal toch binnen doorgaan en voor zo lang de receptie duurt... De ouders nemen zelf ook verantwoordelijkheid voor de kids. Het is een trouwfeest, geen kindernamiddag en zeker niet als je zelf nog geen kinderen hebt!



Melissa
30-5-2014
 Meld misbruik27-1-2014 21:23:46

Wij gaan binnen een paar weken naar zaal passim in st eloois winkel om te praten over de mogelijkheden. zijn daar een aantal jaren geleden geweest voor een feest en is toen super meegevallen!
Er is daar buiten speelruimte voor de kinderen en is een mooie zaal.
Ripasso zou ik persoonlijk niet doen, kwaliteit van het eten is niet echt super vrees ik...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...