Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de suite

  26-1-2014 14:24:26
hallo ,
kan ik de suite verplicht allemaal in het lang laten komen of tewel allemaal inj een kort kleed. want nu doet mijn getuige dus moeilijk over de keuze iedereen van de suite is akkoord maar zij zegt moet ik me dan een ganse dag ongemakkelijk voelen.
hoe los ik dit het beste op

tatijanna
20-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 883


Sophie
29-8-2015
 Meld misbruik26-1-2014 14:45:21

Als jij echt het liefst hebt dat iedereen in het lang gekleed gaat dan mag je dat ook wel vragen, vind ik. Je getuige is meestal iemand die dicht bij je staat, dus die zou dat toch moeten willen doen, voor jou dan.

Ikzelf ga niemand iets opleggen. M'n moeder zou ook liever iedereen uit de suite in het lang zien, maar ik weet dat ook mijn getuige zich daar niet goed bij zou voelen. Vandaar dat ik niemand ga verplichten om dit te doen. Ook omdat het mij eigenlijk niet zoveel uitmaakt. Ik wil graag dat iedereen zich goed voelt die dag, maar ik weet ook dat niemand -van de suite toch niet- in iets 'ongepasts' zal komen opdagen. Ik vind dat korte kleedjes ook best sjiek kunnen zijn.

Maar als jij echt het liefst wil dat iedereen in het lang komt, dan heb je dat volste recht in mijn ogen ;-)




Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik26-1-2014 15:16:57

Wij doen dat ook niet !
Iedereen komt zoals ze willen en ze zich het beste voelen.
Het kost allemaal geld genoeg en als ze zich dan een hele dag niet echt 100% op hun gemak voelen, ik zou me er schuldig bij voelen..
Zoals bij Sophie zal er niemand in iets niet-passend komen, daar hebben we het volste vertrouwen in.



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik26-1-2014 15:36:28

Hier doet iedereen zijn goesting.
Zolang ze niet in hun zwembroek of bikini komen, kan het mij echt niet schelen wat ze aanhebben. Zij moeten zich er goed in voelen en het dragen!

Wij zijn zelf ook a-typisch en ik trouw niet in een kleed. En mijn partner heeft hoogstwaarschijnlijk ook geen kostuum aan.

Je kan het natuurlijk overigens wel proberen op te leggen. Maar het enige wat je daarmee bereikt zijn zure gezichten die dag en een aantal mensen die zich niet goed voelen in hoe ze gekleed moeten gaan.



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik26-1-2014 19:39:01

Kijk, leg haar uit waarom je dit graag wilt. Desnoods stel je een soort van themakleur vr die terugkomt in hun kleding of accessoires. Zo heb ik het trouwens ook voorgesteld en hiermee kan iedereen wel leven. Bij ons hebbeb alle mannen van de suite hetzelfde kostuum gehuurd en mijn zus heeft kleedjes ontworpen vr de jonge vrouwen van de suite. Mr.... dit hebben ze zelf voorgesteld. Ik weet dus ook niet hoe ze er uit zien.
Kijk iedereen doet ermee wat ie wilt mr ik vind het toch fijn als iedereen moeite doet vr het feest qua kleding. Men moet niet in pak of lange jurk komen mr sneakers en jeans vind ik mr nx.... mr nogmaals das mijn gevoel ;-). En men ventje vindt dat flauw van mij :-D!
Het is jouw trouw dus ik denk wel dat je mag zeggen wat je leuk zou vinden zonder dat je dit persé doordrukt.

Xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...