Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

corsage mannen

  26-1-2014 12:09:42
Hellow ladies,

Ik heb een vraagje over de corsage bij mannen. Wordt dit nog gedaan? En enkel voor de bruidegom of ook voor de mannen in de suite?

ik heb geen idee of dit nu ouderwets is of niet.

Groetjes

eline
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1200


tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik26-1-2014 14:20:43

men man die wil geen corsagge en de getuige en zijn pa ook niet dus wij gaan dit niet doen. dus eingelijk kun je kiezen waar de mannen hen er goed bij voelen
groetjes tatijanna



Delphine
14-9-2013
 Meld misbruik26-1-2014 16:58:24

Het wordt nog gedaan hoor, ik vind dat mooi en feestelijk en helemaal niet ouderwets. Als de bloemen terugkomen in je boeket, passen jullie ook nog eens extra mooi bij elkaar.



anke
24-5-2014
 Meld misbruik26-1-2014 18:25:05

Wij gaan ook corsages nemen voor bruidegom en alle mannen in de suite.



Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik26-1-2014 20:57:29

Wij enkel voor de bruidegom. De mannen van de suite dragen allemaal een verschillend pak dus eenheid zal er toch niet zijn...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...