Terug naar overzicht
hallo ilse bij ons komt de fotograaf van s'morgens tot voor de receptie omdat hij ook voor ons de bedankingen maakt en ze voor het avondfeest komt brengen maar voor het avondfeest willen we ook graag foto's hebben en hebben daarom een leuk ideetje bedacht wij zouden op elke tafel een wegwerpfototoestel zetten en dan kunnen de gasten zelf foto's nemen en het leuke eraan is dat je er vanalles op zal krijgen en de meest gekke of leuke foto's eersthopelijk helpt het je wat groetjes debbie13.07.07
Hey,Wij dachten ook aan de wegwerptoestellen ofwel aan familie vragen of zij foto's willen nemen.Onze fotograaf blijft ook tot net na de fotoshoot. Ik heb ook nog maar weinig albums gezien waar foto's van de receptie en feest bijzitten. Het kon ook bij hem en we hebben zo'n album gezien, maar uiteindelijk was dat een reeks kleine foto's waar je weinig aan had.Ik vind het dus zijn geld niet waard.Groetjes, Sissi
Hey,bij ons is de fotograaf gebleven tot na de fotoshoot, maar hij is wel terug gekomen voor het avondfeest. Wij hadden namelijk een fotodoosje gevraagd als cadeautje voor de ouders en wilden ook foto's van ons (speciale) openingsdans. Voor ons was dat zeker de moeite en ik ben blij dat het in ons album zit.Groetjes,Lieve
Hallo,Onze fotograaf blijft tot het einde van het feest. We krijgen nadien alle foto's op cd-rom en dvd. Hij vraagt hiervoor geen meer prijs,we betalen enkel de uren dat ie foto's neemt,het zou op 750 euro komen en we mogen rekenen op ongeveer 500 foto's (bewerkte). Er zitten ook afdrukken in en hij zal een dag uittrekken om samen foto's uit te kiezen om mijn album op te stellen.
Hi Ilse,Bij ons komt onze fotografe 's morgens bij het klaarmaken en ze blijft tot het einde van het avondfeest. Ze vraagt ook niets extra. Ze is de vrouw van de eigenaar van de zaal, dus misschien dat ze daarom ook wel tot het einde blijft. Vrienden van ons hadden wegwerptoestelletjes op de tafels gelegd en dan hebben ze er zelf een fotoboek van gemaakt, was ook wel heel leuk.