Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tot wanneer fotograaf?

5-1-2007 21:01:55
Dag iedereen,
hoe lang blijft jullie fotograaf? Bij ons zou de reportage 's morgens beginnen bij het klaarmaken(en de bijhorende stressy toestanden ;-)) en eindigen met de zogenaamde "fotoshoot". Blijft bij jullie de fotograaf ook nog voor de receptie en ev.het avondfeest? Voor een suppl.van 260€ zou hij ev.ook nog voor de receptie blijven maar levert dit eigenlijk wel een meerwaarde op? Op eerste receptie komen eigenlijk enkel collega's, kennissen en verre vrienden,misschien beetje grof om zeggen maar dus eigenlijk niet echt de mensen die persé in je album moeten staan..het is niet mogelijk om hem enkel voor het avondfeest te laten terugkomen omdat hij van nogal ver moet komen dus een volledige reportage met receptie én avondfeest zou onmiddellijk véél duurder uitkomen. Wat doen jullie hiermee? Laten jullie vrienden of familie 's avonds de foto's nemen? Want dan w deze foto's toch niet mee in het digitaal album verwerkt?
Bedankt voor jullie tips!
Groetjes,
Ilse

ilse

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 343

debbie
13-7-2007
 Meld misbruik5-1-2007 22:14:43

hallo ilse bij ons komt de fotograaf van s'morgens tot voor de receptie omdat hij ook voor ons de bedankingen maakt en ze voor het avondfeest komt brengen maar voor het avondfeest willen we ook graag foto's hebben en hebben daarom een leuk ideetje bedacht wij zouden op elke tafel een wegwerpfototoestel zetten en dan kunnen de gasten zelf foto's nemen en het leuke eraan is dat je er vanalles op zal krijgen en de meest gekke of leuke foto's eerst
hopelijk helpt het je wat
groetjes debbie13.07.07

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik5-1-2007 22:28:00

Hey,

Wij dachten ook aan de wegwerptoestellen ofwel aan familie vragen of zij foto's willen nemen.
Onze fotograaf blijft ook tot net na de fotoshoot. Ik heb ook nog maar weinig albums gezien waar foto's van de receptie en feest bijzitten. Het kon ook bij hem en we hebben zo'n album gezien, maar uiteindelijk was dat een reeks kleine foto's waar je weinig aan had.
Ik vind het dus zijn geld niet waard.

Groetjes, Sissi

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik6-1-2007 10:21:05

Hey,

bij ons is de fotograaf gebleven tot na de fotoshoot, maar hij is wel terug gekomen voor het avondfeest. Wij hadden namelijk een fotodoosje gevraagd als cadeautje voor de ouders en wilden ook foto's van ons (speciale) openingsdans. Voor ons was dat zeker de moeite en ik ben blij dat het in ons album zit.

Groetjes,
Lieve

Anne-Mie
20-7-2007
 Meld misbruik6-1-2007 19:27:41

Hallo,

Onze fotograaf blijft tot het einde van het feest. We krijgen nadien alle foto's op cd-rom en dvd. Hij vraagt hiervoor geen meer prijs,we betalen enkel de uren dat ie foto's neemt,het zou op 750 euro komen en we mogen rekenen op ongeveer 500 foto's (bewerkte). Er zitten ook afdrukken in en hij zal een dag uittrekken om samen foto's uit te kiezen om mijn album op te stellen.

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik6-1-2007 20:52:44

Hi Ilse,

Bij ons komt onze fotografe 's morgens bij het klaarmaken en ze blijft tot het einde van het avondfeest. Ze vraagt ook niets extra. Ze is de vrouw van de eigenaar van de zaal, dus misschien dat ze daarom ook wel tot het einde blijft.
Vrienden van ons hadden wegwerptoestelletjes op de tafels gelegd en dan hebben ze er zelf een fotoboek van gemaakt, was ook wel heel leuk.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...