Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum huren of toch kopen

  25-1-2014 19:35:16

Een vraagje, word dat dikwijls gedaan een kostuum gehuurd voor de bruidegom ?

Ik ben niet zo een kostuum drager, en daarom zou ik mij misschien eentje willen huren of eentje goedkoop kopen.

Weet er iemand een goed adres waar ik een mooie en modern kan huren of goedkoop kan kopen?



wim
30-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1528


Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik25-1-2014 20:12:35

Van huren heb ik geen idee...
Kopen: C&A: eentje voor de schoonbroer gekocht en heeft me 80 euro gekost.
Nog goedkopere winkels: E5, JBC, Esprit heeft ook mooie kostuums



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik25-1-2014 21:26:47

Zara heeft mooie kostuums.



stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik26-1-2014 9:37:22

Mijn vriend is ook geen kostuum man en haalde zijn kostuum van c&a :)
Hij is er zeer tevreden mee :) goedkoop en mooi!



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik26-1-2014 18:46:40

wat is voor jou goedkoop ?

mss eens een kijkje nemen bij suits supply , je kan ook hun prijzen online bekijken

Mijn vriend heeft daar eentje gekocht voor 500€ maar je had er goedkopere ook zij hij en hij is er zeer tevreden , vriendelijk , behulpzaam en aangepast op zijn maat

Vorige zaterdag daar geweest en woensdag mocht hij het al gaan halen



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info