Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

budget huwelijksreis

  5-1-2007 20:48:41
Hallo, aangezien we volgend jaar in augustus trouwen zijn we nu volop aan het rondkijken voor onze huwelijksreis..enkele ideeën die we hadden: Bali: 1 week rondreis en 1 week strand of Safari Kenia gecombineerd met een strandverblijf op Zanzibar. Weet er iemand of dit haalbaar is met een budget van 2000-2500€ per persoon? Vorig jaar zijn we naar Sri Lanka geweest (Week rondreis met privé-chauffeur en 1 week strand) voor 1800€ pp. Was dit toevallig veel goedkoper? Want rond dit budget lijken we niet veel te vinden. Een echte groepsreis zien we niet echt zitten. Liever zoals vorig jaar gezellig met ons tweetjes (en chauffeur) in een auto.
Wat voor buget voorzien jullie? En wat gaan jullie doen???
Groetjes,
Ilse

ilse

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 561


Maartje
13-10-2007
 Meld misbruik6-1-2007 14:33:58

Hey,

Ons budget is ongeveer hetzelfde als dat van jullie.
Wij gaan eind oktober een 4daagse safari doen, gecombineerd met een 11daags strandverblijf in Kenia (bij Thomas Cook). Het strandhotel (all in) geeft 35% korting op het verblijf van de bruid. Je kan op 4 dagen wel niet alles zien, maar ja, vriend wil niet langer op safari. Tesamen betalen wij hiervoor nog geen 4000 euro, dus perfect haalbaar met jullie budget.
Als we een verlening in Zanzibar zouden willen komt er per persoon nog eeg goeie 300 euro bij voor de vlucht naar Zanzibar en zo.

Je moet maar eens informeren bij je reisbureau. Het is ook mogelijk om een individuele safari samen te stellen (enkel jullie 2 en je gids)afhankelijk van je budget.

Groetjes
Maartje
13/10/2007



Katrijn
1-9-2007
 Meld misbruik6-1-2007 20:00:23

Ilse,

Via wat heb je dat vastgelegd van Sri Lanka? Lijkt mij wel leuk!!!

Dank u!



ilse

 Meld misbruik7-1-2007 13:10:31

Dag Katrijn,
wij hebben vorig jaar onze reis naar Sri Lanka bij Jetair geboekt. Hebben gekozen voor de combinatie" Exotische ontdekking en strandverblijf "( Brochure Azië & Oceanië p.138) waarbij je dus in een wagen (met airco) wordt rondgereden door een chauffeur die tegelijkertijd ook je gids is. Hij geeft je ook bij elke bezienswaardigheid heel veel uitleg. Voordeel is dat als je maar met twee bent dat je zelf een beetje het ritme van je reis kan bepalen, zo hebben wij bv op dag 6 een natuurwandeling vervangen door een safari omdat we aan onze gids hadden gemeld dat we daar veel meer interesse in hadden..is echt superromantisch om zo met je tweetjes op de achterbank door die prachtige landschappen te rijden...echt de ideale formule voor een huwelijksreis! Zal voor ons niet eenvoudig worden nu om een reis te vinden die de deze kan evenaren! ;-)
Veel succes er nog mee en als je nog iets wil weten, vraag je maar!
Groetjes,
Ilse



annemie
4-8-2007
 Meld misbruik7-1-2007 21:47:15

hey
wij trouwen ook in augustus en gaan ook naar tanzania en zanzibar, we zijn nu aan het rondkijken en voor één week safari en één week zanzibar komen we toch aan bijna 3000 euro/pp, privé was het duurder. Augustus is wel een dure periode, dus als je later wil gaan, kan het goedkoper.
Ik ben benieuwd of je iets vindt, dan lees ik het graag.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums