Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleur hemd bij donker grijs kostuum?

  24-1-2014 13:26:02
Mijn vriend heeft reeds een donkergrijs kostuum gekozen, enkel heeft hij nog de schoenen, het hemd en een das nodig. We twijfelen nog een beetje welk kleur hemd en das we zouden nemen. Mijn kleed is in ivoor. Aangezien ik roze schoenen zou dragen vroeg ik me af of het ook mooi zou zijn als het roze in hem zou terugkeren, maar hoe zonder dat het té bombastisch is? Zou een roze hemd mooi zijn of is het best dat hij op zoek gaat naar een ivoor-kleurig hemd met dan eventueel roze in de das? Kan iemand wat raad geven? Wat dragen of droegen jullie mannen?

Fanny
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1362


Katja
1-2-2014
 Meld misbruik24-1-2014 16:26:14

Ik zou alleszins zorgen dat jullie kleuren bij elkaar passen dus dat hij zeker het roze van je schoenen draagt.
Als hij een roze hemd wil aandoen, zeker dat nemen. De das kan dan in ton-sur-ton of met een hele funky tekening, naargelang wat bij jullie past. Volgens mij komt dit stijlvoller over dan een ivoor-kleurig hemd met een roze das. Dat laatste doe meer "voor kantoor" aan.



Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik24-1-2014 16:42:14

Ik zou ook kiezen voor een neutraal hemd en een roze das (zorgen dat de kleur echt dezelfde is als je schoenen). Als leuke extra kan je roze sokken voor een aanstaande zoeken!



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik24-1-2014 18:20:56

Een zwart hemd met een felle das !



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik24-1-2014 18:32:35

Wij gaan voor een wit/ivoor hemd met een lila das! Denk dat mooi en licht is voor in de lente.



Ann
26-5-2014
 Meld misbruik24-1-2014 19:21:57

Wij laten ook de kleur van mijn schoenen in zijn hemd terugkomen. In jouw geval zou ik kijken of je hubby to be een roze hemd ziet zitten en het een keer gaan passen. En inderdaad toon op toon werken, anders steekt het fel af. Succes!



Fanny
14-6-2014
 Meld misbruik27-1-2014 20:25:08

Bedankt dames voor jullie reacties! We zijn er ondertussen ook aan uit. 't zal een fuschia hemd zijn dat we op maat laten maken want dat is niet evident om te vinden :) metdaarop een bijpassende grijze das waar de kleuren van 't hemd klein beetje in terugkomen. Aangezien hij onder z'n kostuum nog een gilet draagt, zal dat fuschia niet té bombastisch zijn denk ik :) ik ben benieuwd naar't resultaat :D



Katja
1-2-2014
 Meld misbruik27-1-2014 21:30:16

Goede beslissing!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info