Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  5-1-2007 15:42:20
Hey ladies,

Ik zit weer met iets in mijn hoofd... Ik wil op huwelijksreis naar Tahiti!

Vermits wij in juli trouwen en ik graag naar een exotische bestemming wou trekken, maar er in de caraïbische gebieden reeds risico op orkanen (regenseizoen) bestaat en het in Mauritius regenseizoen is, ben ik nu bij Tahiti uitgekomen. Blijkbaar is het daar het hele jaar door goed weer (enkel van december tot maart ook wat regen).

Maar ik vind nergens een site waar je reizen naar Tahiti kan zoeken (voor de prijzen) en boeken.

Kunnen jullie me helpen? Ik vrees wel dat het weeral een (te) dure grap zal zijn, maar eerst zien...

Alvast bedankt!

Groetjes,
Fieke
7/07/2007

Fieke
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 535


vanessa
20-12-2007
 Meld misbruik5-1-2007 15:51:15

Voor het caraibisch gebied moet je niet zoveel schrik hebben hoor. Wij zijn in juli vorig jaar daar geweest, en het was prachtig waar.
De grootste kans voor orkanen zijn vanaf augustus.



vanessa
20-12-2007
 Meld misbruik5-1-2007 15:51:42

waar moet dus weer zijn.



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik5-1-2007 16:12:42

Hey,

Ikzelf ben ook al twee maal in juli naar de Dominicaanse Republiek geweest en we hebben nooit problemen gehad met het weer. Af en toe misschien eens een regenbui van 10 minuutjes, maar daarna klaart het meteen weer op!

Groetjes en veel succes met je zoektocht naar een geschikte reis!

Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik5-1-2007 17:51:15

Hey,

Ik zat met hetzelfde probleem.
Ik wou eerst naar Hawaii maar dat was veel te duur. Dan dacht ik aan Tahiti, maar ik heb daar ook nergens iets over gevonden.
Wij gaan nu naar Jamaïca in juni ook al is het daar regenseizoen. Dat schijnt nogal mee te vallen.

Veel succes!
Ik kan je verzekeren dat ik heel content was toen we eindelijk (na heel lang twijfelen) beslist hadden over de reis.

Groetjes, Sissi



MARIE
30-6-2007
 Meld misbruik5-1-2007 21:38:25

wij waren daar in April 2005, en eerlijk gezegd, is dit echt niet de moeite, tenzij je van "benidorm" toestanden houdt. Je moet dadelijk doorreizen naar de andere eilanden, Huhaine, rangiroa, bora bora,.. of als het budget het toelaat de marquizen. En vergis je niet, het is er vaak bewolkt, hoewel ze in de boekjes vaak de blauwste lucht afbeelden. Als ik me niet vergis is het een slecht seizoen in juli, beter is het dacht ik in december tot maart. Veel plezier met je zoektocht!



Lies
7-7-2007
 Meld misbruik5-1-2007 22:41:20

Je kan in die periode gerust naar Mauritius gaan hoor, en ook naar Barbados, Aruba, Bonaire, Curacao ... Keuze te over!!



Nico
9-6-2007
 Meld misbruik7-1-2007 13:42:52

Vraag eens de reisbrochures op van Odysseus (http://www.odysseus.com ) en Rainbow (prachtige brochure, maar helaas geen website!)
De brochures van Odysseus zijn te betalen via de website, maar je kan ze gewoon krijgen in de grotere reisbureaus.

Frans Polynesië was ook ons eerste idee, tot de eerste offerte in de bus viel...

Aussie Tours maakt ook reizen op maat naar ginder (www.aussietours.be ).

Veel succes en plezier met de zoektocht in elk geval!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums