Terug naar overzicht
Tja, ben ook net gestart aan de zoektocht naar schoenen. Ik ben naar Gabrielli in Roeselare geweest. Echt veel keuze maar wel de courrante (dure) prijzen. Alhoewel, het paar van Rainbow die ik graag zag koste 120 Euro. Nog doenbaar, dacht ik zo. Nadien kan je ze eventueel laten kleuren voor 40 euro. Alle prijzen die ik tot nu toe vergeleek waren op enkele euro's na gelijk voor hetzelfde model. Ik vrees dus dat het overal een beetje dezelfde prijs zal zijn. Enkel via het internet kan je misschien iets goedkopers vinden. Kijk misschien ook eens op www.jill.santu.com Groetjes!!
Hi,Ik heb ook een jurk van Linea gevonden, in de winkel waren er ook de bijpassende schoenen maar waren er al niet meer in mijn maat. Heb een stukje stof meegekregen en ga op het einde van deze maand eens naar Van Loock in Zandhoven gaan. Ikzelf ben uit het Antwerpse, dus vanuit de omgeving van Brugge is het wel een stukje rijden. Hebben ze bij de LR winkel in Brugge ook veel keuze in schoenen?Groetjes,Véro
Hey Lobke,die site is echt wel leuk heb zelfs toffe kleren voor een schapelijke prijs vo de bruidsjongens gezien! Heb het doorgemailt naar de moeders want die moeten natuurlijk ook nog akkoord gaan! Voor schoenen zie ik het zo niet zitten om ze via internet te bestellen als ze dan niet lekker zitten...Véro heb al veel van die winkel gehoord ik woon in Sint-Niklaas maar ben van Brugse afkomst dermee dat ik daar trouw dus is die winkel in Zandhoven niet zo ver van ons!Zal zeker eens langsgaan. Werk ook in Wilrijk maar kom met trein dus das moeilijk. Ben je al geweest naar de winkel? Ben benieuwd!!In Brugge hadden ze ook mooie schoenen ja maar toch een beetje duur ik denk rond de 160 euro. Zal eerst eens rondkijken.groetjes en bedankt voor de tips!Natacha