Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alternatief voor dure videograaf? :(

  21-1-2014 20:29:38
Hey bruidjes!

Ik zou SUPER graag videobeelden hebben van onze huwelijksdag en normaal gezien ging mijn neef dit op zich nemen, maar heeft (begrijpelijk) afgehaakt omdat hij geen ervaring heeft met huwelijken..
Dus zit nu zonder videograaf Hier is ook geen (uitgebreid) budget voor voorzien en het is ook niet mogelijk om hierin te schuiven..

Kent iemand misschien iemand die met een opleiding bezig is rond videoproductie ofzo?
of een ander betaalbaar alternatief ?

Ik kan zelf eventueel de beelden verwerken in een film, geen probleem, kan vlot werken met zulke programma's... Maar heb natuurlijk iemand nodig die filmt


Jelke
26-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2329


Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik21-1-2014 21:44:58

Probeer eens videochel, misschien valt dit binnen jullie budget




Patrick

 Meld misbruik22-1-2014 10:48:32

Als je inderdaad al zelf een film kan monteren zou dat natuurlijk al een serieuze min kost zijn, je moet wel rekening houden dat uw "filmer" toch aanwezig is van s'morgens tot s'nachts (in een professionele verfilming toch).
Dat is heel wat uren, dus zal je zeker al iemand moeten vinden die op die korte termijn nog vrij is en dat kan~en wil doen aan een lage verloning.
Het is wel in het hoogseizoen Jelke.
Professionals gaan daar zeker niet op ingaan omdat de materiaalkost te hoog is.
Kijk anders eens op het internet, daar vindt je waarschijnlijk wel genoeg hobbyfilmers die wat beelden komen maken van jullie mooiste dag, het valt natuurlijk ook in de verlofperiode, dat kan ook weer een struikelblok zijn, maar wie niet waagt...
Ik wens je in ieder geval een mooie dag toe en hier zijn bruidjes genoeg die misschien wel een positieve reactie plaatsen.



Jarne

 Meld misbruik22-1-2014 10:50:51

Hey Jelke

Mogelijk kunnen wij jullie hierbij helpen. Is het mogelijk ons een mailtje te sturen met de plaats waar jullie huwelijk doorgaat? Dan kunnen we kijken wat we binnen jullie budget voor jullie betekenen.

Groetjes
Jarne

jarne@jdes.be
http://www.jdes.be



Martens

 Meld misbruik22-1-2014 11:51:10




Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik22-1-2014 15:12:07

Dag Lentl,
Ik heb absoluut geen idee hoeveel een video reportage kost. Mag ik vragen hoeveel jullie ervoor betalen?!
Thanks Cindy



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik23-1-2014 9:33:57

Wij gaan werken met een hobbyclub hier in de buurt.

Zijn allemaal mannen en vrouwen die het voor hun hobby doen maar wel al met jaren ervaring en enkele prijzen ...
Ze zijn betaalbaar en komen met 3 camera mannen.
Had ze bezig gezien op een school (toen ze les gaven aan de kinderen) en de film was echt leuk geworden dus wij gaan met hun in zee :D



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik23-1-2014 11:03:11

Dag Ine, van waar ben jij?
Wij wonen in Mortsel bij Antwerpen....anders kan ik hen misschien ook eens contacteren!



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik23-1-2014 11:31:31

Oei ja ik ben van Lommel en dat is een videoclub uit Hechtel.

Maar ze doen eigenlijk niet meer vaak een trouw omdat het te zwaar word.
Ik wil enkel 1 uurtje film (van de ceremonie) en verder niks dus wilde ze het nog wel doen :) maar misschien is er in jou omgeving wel zo een hobby club?



ann
5-7-2014
 Meld misbruik23-1-2014 21:10:33

De prijsoffertes die ik kreeg zaten tussen 1300 en 1500 euro voor een tiental uur aanwezigheid (aankleden tot openingsdans). Voor ons helaas ook te duur



Jelke
26-7-2014
 Meld misbruik24-1-2014 16:42:24

Dank jullie wel voor de reacties.. heel fijn : )

ja dat van mijn neef was met een hobbyclub, maar ze vonden een huwelijk toch precies te risicovol.. kan dat wel snappen op zich..

Mijn verloofde ziet het op zich wel zitten, maar enkel en alleen omdat ik dat graag wil.. voor hem hoeft dat niet.. En ik vind de fotograaf toch nog belangrijker precies, vandaar het lage budget.....




Ulyanoor

 Meld misbruik17-2-2014 0:11:38




Jeroen & Liz

 Meld misbruik6-7-2014 12:17:25

Beste Jelke,

Neem gerust een kijkje op onze website.
Wij betaalbaar en leveren goeie kwaliteit.
Ook voorzien wij met plezier fotografie en drukwerk!
Veel succes verder ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info