Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje voor de mensen met candy bar en snoepbedankjes

  21-1-2014 9:27:26

Hallo allemaal,


even een snoep vraagje, we geven als bedankjes kleine potjes met snoepjes,

Welke snoepjes gebruiken jullie? dacht aan de kleuren rood wit (thema kleur)

of alle kleuren door elkaar.(daar is de twijfelaar weer :-))

Waar halen jullie de snoepjes? on line ? of in een snoepwinkel?

iemand tips ? regio limburg,genk

alvast bedankt :-)

gr wendy





wendy
24-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1321


Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik21-1-2014 9:35:26

Wij hebben echt de thema kleuren gevolgd. Bij ons is de kleur rood met wit, mr vooral dus rood.
Verschillende kleuren door elkaar kan zeker mooi zijn mr ik ben daar niet zo voor.
Ik haal mijn snoep overal wat, ik ben al vlug begonnen met rondkijken, puur om zeker voldoende te hebben. Vooral makro, lidl, aldi en colruyt omdat het hier of iets goedkoper is of grotere hoeveelheden. Snoepwinkels zijn veels te duur voor de hoeveelheden die je nodig hebt.



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik21-1-2014 21:03:23

Wij gaan ook potjes geven gevuld met snoepjes. En gaan dat met de Haribo snoepjes doen uit de aldi. Dat is een grote zak waar allemaal kleine zakjes inzitten. Met onder andere mini cola flesjes, mini gummie beertjes, kleine zuurtjes enzo...
Ik heb al prijzen vergeleken en dit komt voorlopig toch nog het goedkoopste uit.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...