Terug naar overzicht
Ik wens je veel succes bij het zoeken. Wij hebben er geen gebruikt... en viel allemaal goed mee hoor. Wij hebben gewoon op voorhand een draaiboek gemaakt en dit doorgegeven aan alle mensen die in suite liepen... aan broers/zussen vroegen we om bepaalde zaken mee in het oog te houden. Zo bleef alles heel rustig en relaxed. Zelf al wel rare ceremoniemeesters bezig gezien, vandaar dat wij er zo niet voor te vinden waren, maar elk zijn keuze. Tip: als je een vriend of neef of zo hebt, of vriendin of nicht natuurlijk die geen andere rol in de mis of zo vervuld, kan je het ook aan hen vragen... geeft een persoonlijk tintje.SuccesKatrien
Hallo,wij gingen er eerst ook geen nemen. Ik ben zowat ceremoniemeester geweest bij het huwelijk van mijn beste vriendin. Ik kan je zeggen, ik was echt doodop. Je verschiet echt wat er die dag allemaal moet gebeuren. Gelukkig heeft de man van haar vervoer haar binnenkomen in de kerk geregeld. Wij hebben gekozen voor Steven Chys. Hij is van Gits. Heel vriendelijk. Hier zijn gegevens, misschien heb je geluk.Steven Chyswww.ceremoniechys.be Steven.Chys@telenet.be0499/29 28 64Veel succesGroetjesIsabel110807
Bedankt Isabel ik heb hem gemailt en wacht op antwoord!Katrien, indien we geen meer vinden heb jij soms nog het draaiboek die je toen hebt gemaakt? Dat zou heel handig en fantastisch zijn! mijn mailadres is natjeh@hotmail.comgroetjes Natacha