Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  18-1-2014 22:22:39
Hoi hoi,
Wij gaan na ons huwelijk in de herfstvakantie een mini - honeymoon doen :-) De echte huwelijksreis doen we het jaar erna in de zomer.
Nu twijfelen we tussen Lanzarote en Cyprus. Iemand ervaring hiermee?
Voor Cyprus is het Louis Ledra beach
Voor Lanzarote is het costa calero
Groetjes,
kim


Kim
4-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1039


Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik19-1-2014 11:07:56

Hoi, wij zijn deze zomer in cyprus geweest. Paphos. In louis pheaton beach. Wij hebben daar een geweldige vakantie gehad. Daar ben ik op het strand ook ten huwelijk gevraagd :D. Wij gaan zeker nog een keertje terug! De louis hotels zijn over het algemeen wel goed inorde. Lanzarote hadden we ook voor gekeken , maar er werd ons verteld dat ze daar vaak last hebben van kakkerlakken plaag... weet natuurlijk niet in hoeverre dit waar is :)
Groetjes



Evy
23-5-2015
 Meld misbruik31-1-2014 13:12:09

Ben al in beide landen geweest, Lanzarote moet je oppassen met het weer.. niet altijd zonnig! Cyprus is zeker een aanrader.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums