Terug naar overzicht
de meesten hier op forum kopen dat maanden op voorhand...wij zijn over 2 weken eens gaan kijken, en ze zeiden dat we op één week onze trouwringen hebben... dus tijd genoeg...7/7/7
Hey Debbie,Het hangt er gewoon een beetje vanaf welk type ringen jullie kiezen. Wijzelf gaan onze ringen laten ontwerpen door 1 van mijn papa zijn collega's, we moeten hiervoor een 6-tal weken rekenen. Volgens mij kan je best eens bij een paar juweliers gaan informeren. (volgens mij ga je bij een ontwerper iets langer moeten wachten op je ringen)Groetjes,Véro
Wij moeten een achttal weken wachten op onze ringen. Dat is bij Nico Taeymans. Wij hebben ze nog niet besteld. We trouwen op 28-07 en gaan ze waarschijnlijk eind deze maand of in februari bestellen. Dat is ook redelijk snel, maar dat is ook een beetje om de kosten te spreiden. Want anders had ik het ook maar rond pasen gedaan.
Hey,Wij hebben onze trouwringen vorig week besteld en zullen die al eind januari/februari hebben. Wij hebben dat al zo vroeg gedaan omdat we vorige week enkele dagen samen verlof hadden en dus de tijd konden nemen om voor zulke dingen rond te rijden. Dat is toch weer al een ding dat we van ons lijstje kunnen schrappen. Het zal nog druk genoeg worden in de laatste maanden voor ons huwelijk.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Wij hebben ze in mei besteld voor augustus en dat was net op tijd. Bij afhalen bleek de werkwijze bij het maken van mijn ring veranderd, waardoor die er iets anders uitzag dan gepland. Tijdig aanpassen lukte niet meer maar uiteindelijk heb ik hem toch gehouden en ben er zeer content van.Dus als je wat speling wil toch zeker een 4/5 maanden op voorhand gaan bestellen lijkt me...Trouwens: ringen bij fededioro besteld... voor zelfde modellen bij de bekendere trouwmerken (memoire, ...)betaalden we ongeveer 1/3 minder, dus dat scheelt serieus.GroetjesKatrien
Hey,wij hebben onze ringen laten maken bij een juwelier, aan de hand van foto's en eigen aanpassingen. Wij zijn voor het eerst met hem in contact gekomen twee maand voor onze dag. Hij raadde aan om niet te vroeg de maat te nemen omdat mensen soms nog afvallen of bijkomen waardoor de ring dan niet meer zou passen...Groetjes,Lieve