Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer best kijken voor trouwringen

4-1-2007 21:29:50
hallo iedereen wij trouwen op 13.07.07en had graag geweten wanneer je het best kan gaan zien voor trouwringen kan er iemand ons helpen?

debbie
13-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 327

mieke
7-7-2007
 Meld misbruik4-1-2007 21:38:04

de meesten hier op forum kopen dat maanden op voorhand...

wij zijn over 2 weken eens gaan kijken, en ze zeiden dat we op één week onze trouwringen hebben... dus tijd genoeg...

7/7/7

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik4-1-2007 21:44:44

Hey Debbie,

Het hangt er gewoon een beetje vanaf welk type ringen jullie kiezen. Wijzelf gaan onze ringen laten ontwerpen door 1 van mijn papa zijn collega's, we moeten hiervoor een 6-tal weken rekenen. Volgens mij kan je best eens bij een paar juweliers gaan informeren. (volgens mij ga je bij een ontwerper iets langer moeten wachten op je ringen)
Groetjes,
Véro

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik4-1-2007 22:21:44

Wij moeten een achttal weken wachten op onze ringen. Dat is bij Nico Taeymans. Wij hebben ze nog niet besteld. We trouwen op 28-07 en gaan ze waarschijnlijk eind deze maand of in februari bestellen. Dat is ook redelijk snel, maar dat is ook een beetje om de kosten te spreiden. Want anders had ik het ook maar rond pasen gedaan.

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik5-1-2007 10:53:46

Hey,

Wij hebben onze trouwringen vorig week besteld en zullen die al eind januari/februari hebben. Wij hebben dat al zo vroeg gedaan omdat we vorige week enkele dagen samen verlof hadden en dus de tijd konden nemen om voor zulke dingen rond te rijden. Dat is toch weer al een ding dat we van ons lijstje kunnen schrappen. Het zal nog druk genoeg worden in de laatste maanden voor ons huwelijk.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik5-1-2007 16:38:23

Wij hebben ze in mei besteld voor augustus en dat was net op tijd. Bij afhalen bleek de werkwijze bij het maken van mijn ring veranderd, waardoor die er iets anders uitzag dan gepland. Tijdig aanpassen lukte niet meer maar uiteindelijk heb ik hem toch gehouden en ben er zeer content van.
Dus als je wat speling wil toch zeker een 4/5 maanden op voorhand gaan bestellen lijkt me...
Trouwens: ringen bij fededioro besteld... voor zelfde modellen bij de bekendere trouwmerken (memoire, ...)betaalden we ongeveer 1/3 minder, dus dat
scheelt serieus.

Groetjes

Katrien

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik6-1-2007 10:31:37

Hey,

wij hebben onze ringen laten maken bij een juwelier, aan de hand van foto's en eigen aanpassingen. Wij zijn voor het eerst met hem in contact gekomen twee maand voor onze dag. Hij raadde aan om niet te vroeg de maat te nemen omdat mensen soms nog afvallen of bijkomen waardoor de ring dan niet meer zou passen...

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...