Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ETSY

  15-1-2014 19:41:48
hallohallo

Wie heeft er ervaring met de website etsy?

Ik hoop op veel positieve reacties

alvast bedankt!

Lieve groetjes

jonina
17-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1263


sandra
18-7-2014
 Meld misbruik15-1-2014 19:59:55

ik :)
als ik iets bestel heb ik het meestal binnen de maand. altijd correct ontvangen, goed verpakt en nog geen douanekosten moeten betalen. ik ben fan :)



Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik15-1-2014 20:17:06

Ikke :-)
bijna ALLES en alleen nog maar één pakketje "verloren" in de post. Wat je beter wel weet is dat er belastingen bijkomen. Niet altijd maar bij mij toch bijna altijd en kostte me tussen de 16 en 36 euro.
Ik vraag nu altijd op voorhand wel of ze met een track and trace willen verzenden zodat ik mee kan volgen waar het zit. Betaal je weer wat meer maar liever dat dan niets ontvangen.



wouter

 Meld misbruik15-1-2014 21:45:01

Tot nu toe allesaltijd goed verlopen.
Net als bij ebay koop je telkens van verschillende verkopers.
De gebruikerswaardering steeds nakijken...



gerda

 Meld misbruik16-1-2014 7:24:58

ik heb reeds een 4-tal keren besteld bij Etsy. Altijd zeer goed verlopen. Ik ben ook fan :-)



heleen
31-5-2014
 Meld misbruik16-1-2014 10:46:13

ik ben ook fan!



evy

 Meld misbruik16-1-2014 13:15:00

Hier ook zeer positief over Etsy. Natuurlijk moet je enkel douaenkosten betalen als het vanbuiten de EU wordt verstuurd en als je over een bepaald bedrag zit (45 EUR als ik mij niet vergis). Altijd alles goed ontvangen.



Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik19-1-2014 8:57:57

Ik denk dat de douane niet per se te maken heeft met het bedrag van je aankoop, maar met wat erin zit en uit welk land het komt. Veel verkopers vermelden dit ook op hun website of je ziet het in de commentaren van andere kopers.
Ik heb 3 keer iets besteld: gepersonaliseerde manchetknopen voor mijn man voor onze trouw (schitterend en niet duur), champagneglazen, en een echte bont-stola. Op de laatste heb ik 55€ douanekosten moeten betalen, maar dat had met het bont te maken, maar hier was ik uitvoerig voor gewaarschuwd. De champagneglazen (ik had er veel besteld) waren duurder dan de stola, maar hierop moest ik geen douanekosten betalen...
Maar ook ik heb alleen maar positieve ervaringen :-)



Charlotte
16-5-2014
 Meld misbruik13-2-2014 22:19:24

Heeft er iemand toevallig ook ervaring met het bestellen van kledij via etsy ? ik heb daar namelijk een prachtig jurkje voor mijn bloemenmeisje gezien :)



sandra
18-7-2014
 Meld misbruik14-2-2014 17:23:19

Ik heb vorige week een jurkje op etsy besteld vr mijn dochtertje, dus ik ben in blijde verwachting :) Ik moest rekening houden met 3 weken om het te maken en dan een week verzending, dus hopelijk heb ik het half maart. Ben al benieuwd! :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...