Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen

  4-1-2007 15:29:03
Kopen jullie trouwringen van een bepaalde juwelier / merk?

Hoeveel betalen jullie voor de 2 ringen alsik dat mag weten?

Wij zouden ongeveer 500€ betalen voor een identieke kopie van Tessina ringen voor ons 2tjes.


Marisa
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 773


Kim
4-5-2007
 Meld misbruik4-1-2007 15:37:30

Wij hebben onze ringen een stukje zelf ontworpen en hebben in totaal 660 euro betaald, ik moet er wel bij zeggen dat mij ring een stuk duurder is dan die van m'n ventje, ze zijn identiek, maar die van mij heeft 8 briljanten. Dat was bij Fede di Oro in Izegem. Het leuke is dat je je ringen eigenlijk zelf kan samenstellen (dikte, motief, steentjes, noem maar op), dus je kan een ring maken naar je eigen wensen en budget. Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes
Kim
04/05/2007



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik4-1-2007 15:53:14

Hey,

Wij hebben de onze ook van Fede di Oro en betalen ook 660 e.
We hadden eerst ons gedacht gezet op ringen van Tessina en die kostten samen 450 e.
Andere ringen die ik op internet gezien had kostten 1500 e, maar waren niet mooi in 't echt.

Veel hangt af van de breedte van de ring, het materiaal, zijn er wel of geen briljantjes en hoeveel.
Ik heb al prijzen gezien van 150 e de ring en van 1500 e de ring. Er zullen er waarschijnlijk nog wel goedkopere maar ook duurdere zijn.

Groetjes, Sissi



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik4-1-2007 16:41:16

Hey Marisa,

wij laten onze trouwringen zelf ontwerpen. Het ligt er natuurlijk aan of je zilver (goedkoopste), geel goud (iets duurder) of wit goud (het duurste) neemt, maar ik denk dat tussen 500 en 700 euro een goede prijs is.
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak, maar ik heb ringen gezien van 2000 euro en dat vind ik echt te duur. Ze waren zelfs niet echt mooi. Wij laten onze ringen zelf ontwerpen en maken omdat we dan iets speciaals hebben dat niet duurder is dan een andere trouwring. We kunnen zelfs ander goud bij laten smelten (bv een ring van een overleden familielid,...) zodat het nog wat specialer wordt. En ook diamantjes kunnen worden ingewerkt. We mogen zelf helemaal kiezen hoe onze ring eruit moet zien en elk ontwerp wordt maar 1 keer uitgevoerd zodat we een uniek exemplaar hebben.

Veel succes nog!

Groetjes Katrien



Elke
7-7-2007
 Meld misbruik4-1-2007 17:33:00

hallo

Wij hebben een kleine 700 euro betaald. We wouden ook niet te duur gaan omdat het om de betekenis van de ring gaat en niet om de prijs. We hebben voor staal met een rand van geel goud gekozen (de juwelier raadde ons staal aan omdat het tegen allergien en het beter tegen slijtage kan dan goud en mijn vriend werkt in een bouwbedrijf) mijne heeft een aantal briljanten. Ze zijn van het merk Tessina en we wouden echt niet een pak geld aan ringen geven. Veel succes met je zoektocht...

Groetjes

L
07/07/07



sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik5-1-2007 8:35:20

Hey,

Onze ringen zijn ook van Tessina. Wij hebben ze op een beurs gekocht in Brussel (Bijorca - Antwerpen) met 20% korting. Ik denk dat wij +/-1000€ voor de 2 betalen.
Ons hebben ze de titanium (ik denk dat dit de stalen zijn) ringen afgeraden (deze zijn idd iets goedkoper) omdat je deze niet kan vergroten of verkleinen en ik zou het toch zonde vinden als ik later mijn ring niet meer zou kunnen dragen.

Groetjes,
Sabrina
07/07/07



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik5-1-2007 8:58:13

Hey,

Wij betalen € 850 voor de twee ringen. De ring van mijn vriend is de duurste. Hij heeft een grote maat en wou een brede (9 mm) ring. Wij hebben gekozen voor wit goud. Titanium werd ons idd. ook afgeraden, omdat je die niet meer kan vergroten. Dus als je trouwring dan te klein wordt, kan je hem niet meer dragen.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik5-1-2007 9:37:58

ja, ik vergat te zeggen, onze ringen zijn witgoud, die samenvloeien met een golf. Geen diamantjes, want we hebben schrik dat die snel eruit kunnen vallen, en we wouden allebei dezelfde ring: diamantjes bij een man zijn ring past niet echt vinden wij.

de breedte 9mm, onze namen zullen er ook in gegraveerd worden eveneens de datum (7/7/7)

Wij redeneerden ook zo dat de ring niet té duur moet zijn, het is de symboliek dat telt en dat we het allebei mooi vinden, wat zeker het geval is :)



Elke
7-7-2007
 Meld misbruik5-1-2007 12:51:45

hallo

ik wil even zeggen dat er tss edelstaal en titanium wel een verschil is. De edelstalen kunnen wel vergroot worden (hebben ze ons toch gezegd). Titanium en palladium zijn nog andere metalen. Op www.juweliergeerts.be staat er uitleg over de verschillende soorten van metalen en goud. Is misschien handig om eens te bekijken, maakt de keuze misschien iets makkelijker...

Groetjes

L
07/07/07



Elke
7-7-2007
 Meld misbruik5-1-2007 12:53:24

Sorry vergeten te vermeleden 't staat onder de topic informatief....

L
07/07/07



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik5-1-2007 16:40:57

Mijn man heeft een effen witgouden ring, vrij smal. Ik nam een bredere ring met motief en zeven brillianten. Samen kostte dit ons € 640. Als we dezelfde modellen vergeleken met die van Tessina en memoire en zo scheelde dit serieus in prijs...
Witgoud kan ook aangepast worde qua grootte, we hebben hiervoor ook 1 jaar waarborg gekregen...

Groetjes

Katrien



Evi

 Meld misbruik8-1-2007 23:53:15

ik heb best wat geld gegeven voor onze ringen, de mijne heb ik laten maken naar mijn eigen ontwerp. Het is een witgouden ring van 9mm breed, in het midden ligt er een rand op van 4 mm breedte waarin 5 grote briljanten zitten van elk 4mm.
Het is echt mijn droomring en heb er dan ook 1300 euro voor betaald, die van mijn ventje is een gewone effen wit gouden ring. In totaal waren we zo een 1600 euro kwijt maar met veel plezier betaald want je trouwring draag je toch elke dag van je leven.
groetjes evi



Cecile

 Meld misbruik29-1-2007 11:34:10

wij hebben onze ringen bij AURA in Zele gekocht
(http://www.aura-online.be/trouwringen.html )
en zijn er héééél tevreden over !
groeten en veel succes aan alle toekomstige trouwers en geniet van de prachtige dag !!
cecile



xavier

 Meld misbruik31-1-2007 13:42:37

wel ik ben juwelier en ik zou zeggen dat veel mensen die bij mij laten maken. het heeft nog altijd iets speciaals he.
groeten xavier


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...