Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidskindjest

  13-1-2014 21:17:59
Hey allemaal,
Ik wil mijn frustraties even van mij afschrijven. De zus van mijn verloofde is dit weekend gaan kijken voor de kledij voor haar 3 kindjes . Zij heeft dit onmiddellijk gekocht zonder mij info te vragen. Er was voorgesteld dat ik mee zou gaan. Maar ja. Nu heeft ze mij de foto's gezonden. Maar ik vind het wel mooi voor een feest of zo maar dat wou ik niet voor op onze trouw. Niet voor de bruidskindjes. Wat nu? Ik betaal deze kledij niet, mijn schoonouders betalen deze. Weet nu even geen raad.

daphné
3-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1512


Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik14-1-2014 8:43:07

Kan je dat gewoon niet uitleggen aan haar dat het dat niet is dat je voor ogen had? Ik betaal de bruidskleedjes wel zelf dus mijn zussen weten wel dat ik mee moet gaan. Maar waarschijnlijk zal de schoonmoeder van mijn zus de bruidskleedjes maken, dan moet ik alleen stof gaan kopen.



frida
6-2-2010
 Meld misbruik14-1-2014 10:22:45

Ik zou het gewoon eerlijk tegen je schoonzus zeggen!



Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik14-1-2014 17:02:10

ik zou het ook zeggen! Jij trouwt toch! Ik betaal de kledij van mijn prinsesjes en mijn nichten moeten akkoord zijn met wat ik ze wil aandoen. Ik zou het echt eerlijk zeggen en erop staan dat je meegaat.
schoonzussen e! Ik krijg al weken mails met foto's van trouwjurken die zij mooi vindt. Ik ga pas kiezen 3 februari (als ik tegen dan nog wil gaan kiezen)
Succes!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...