Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk kiezen

4-1-2007 14:04:08
Beste bruidjes, ik wil jullie eerst en vooral een gelukkig, gezond en liefdevol 2007 wensen én last but not least een droomhuwelijksdag!!!

Ik wil gewoon eventjes met jullie delen dat ik deze morgen een afspraak gemaakt heb bij Mia Monta om een trouwkleed te gaan passen. Ik krijg nu al kriebeltjes in de buik als ik eraan denk en kan nauwelijks wachten tot het maandag 15 januari zal zijn... De meneer aan de telefoon was supervriendelijk dus dat viel al heel goed mee!!!
Als er iemand nog tips heeft bij het kiezen van dé ultieme bruidsjurk, laat maar weten hé meiden!
Alvast bedankt en ik laat julie zeker weten hoe het verlopen is!
groetjes, ilse (18.08.2007)

ilse
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 282

peggy
22-9-2007
 Meld misbruik4-1-2007 14:14:15

hey,

veel succes ermee!ik ga in februari eens beginnen rondkijken.Krijg de kriebelkes toch ook al hoor :-)Zoveel moois,denk dat ik uren in die winkel ga staan passen haha

groetjes peggy
22/09/2007

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik4-1-2007 15:04:10

Dag Peggy,
Zag net dat jullie datum ook 22/09/2007 is. Wij ook. Ben ook al stilletjes aan rondkijken en 1 van de weken ook afspraak maken.

Mieke
22/09/2007

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik4-1-2007 17:03:28

Hi Ilse,

Ik ben vorige maand mijn jurk gaan kiezen, echt een super leuke ervaring. Ik ben meer dan 3uur aan het passen geweest.
Ik kan je maar 1 ding aanraden, probeer zo veel mogelijk jurken te passen. Ook al ben je er niet zeker van als je ze ziet hangen, het kan soms heel mooi zijn als je het aan hebt.
Veel plezier bij het passen.
Groetjes,
Véro
16/6/2007
http:/veroenbilly.trouwen.com

ilse
18-8-2007
 Meld misbruik5-1-2007 11:19:59

Hoi Veronique, bedankt voor je reactie! Ja, ik kijk ook al uit naar het moment dat ik voor de 1ste maal een bruidsjurk mag aanpassen, denk wel dat het een speciaal gevoel zal geven. Aangezien mijn ouders en zus meegaan zal het toch ook een emotioneel moment zijn denk ik.
En wees maar zeker dat ik veel verschillende jurken zal aanpassen, tis tenslotte maar 1 keer dat je trouwt hé. Heb wel al een gedacht hoe mijn droomjurk er zou moeten uitzien maar je moet toch nog altijd afwachten of de jurk nog even mooi is als je hem zelf aanhebt hé... Ik ben alvast heel benieuwd hoe het zal zijn...
groetjes en prettig weekend,
ilse
(18.08.2007)

Klaartje
28-7-2007
 Meld misbruik6-1-2007 9:23:59

Ik trouw pas volgend jaar in juni, is het nu al te vroeg om naar een bruidsjurk op zoek te gaan?
Mij werd aangeraden dat ik zeker een jaar op voorhand alles moet vastleggen, omdat het een populaire trouwdatum is...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...