Terug naar overzicht
hey,veel succes ermee!ik ga in februari eens beginnen rondkijken.Krijg de kriebelkes toch ook al hoor :-)Zoveel moois,denk dat ik uren in die winkel ga staan passen hahagroetjes peggy22/09/2007
Dag Peggy,Zag net dat jullie datum ook 22/09/2007 is. Wij ook. Ben ook al stilletjes aan rondkijken en 1 van de weken ook afspraak maken. Mieke 22/09/2007
Hi Ilse,Ik ben vorige maand mijn jurk gaan kiezen, echt een super leuke ervaring. Ik ben meer dan 3uur aan het passen geweest. Ik kan je maar 1 ding aanraden, probeer zo veel mogelijk jurken te passen. Ook al ben je er niet zeker van als je ze ziet hangen, het kan soms heel mooi zijn als je het aan hebt.Veel plezier bij het passen.Groetjes,Véro16/6/2007http:/veroenbilly.trouwen.com
Hoi Veronique, bedankt voor je reactie! Ja, ik kijk ook al uit naar het moment dat ik voor de 1ste maal een bruidsjurk mag aanpassen, denk wel dat het een speciaal gevoel zal geven. Aangezien mijn ouders en zus meegaan zal het toch ook een emotioneel moment zijn denk ik.En wees maar zeker dat ik veel verschillende jurken zal aanpassen, tis tenslotte maar 1 keer dat je trouwt hé. Heb wel al een gedacht hoe mijn droomjurk er zou moeten uitzien maar je moet toch nog altijd afwachten of de jurk nog even mooi is als je hem zelf aanhebt hé... Ik ben alvast heel benieuwd hoe het zal zijn...groetjes en prettig weekend, ilse (18.08.2007)
Ik trouw pas volgend jaar in juni, is het nu al te vroeg om naar een bruidsjurk op zoek te gaan?Mij werd aangeraden dat ik zeker een jaar op voorhand alles moet vastleggen, omdat het een populaire trouwdatum is...