Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trendy Videograaf Regio Genk

  11-1-2014 12:57:57
Hallo iedereen,

Wij zoeken voor ons trouw op 29 augustus 2014 een videograaf regio Genk..
Wat wij wel willen is een videograaf dat creatiever is.
Moderner en vaker van camera positie veranderen

Filmen zelf zou van het klaarmaken van de bruid zijn tot en met ons receptie..
+-8uur dus.
Kennen jullie zo iemand en heb je hier richtprijzen van?

Alvast bedankt!

Stephanie
29-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1726


Jarne

 Meld misbruik11-1-2014 14:29:59

Hey Stephanie

Er is bij ons momenteel een optie op 29/08/14, dus voor onszelf reclame maken heeft weinig zin...

Bekijk gerust eens de adverterende collega's hier langs de rechterzijde. De meeste hebben prijzen op hun website staan en leveren zeer kwalitatief werk af.

Blader ook eens door dit forumgedeelte van 'Video', daar zijn zeker voldoende referenties terug te vinden!

Succes met je zoektocht!
Jarne



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik11-1-2014 16:18:24

Misschien vind je hier iets naar je zin?
http://www.discovideo.be/portfolio/
's Avonds op je feest (of na je receptie) reeds een trailer op groot scherm te zien, gratis.

grtz



CAMERAWORKS

 Meld misbruik11-1-2014 18:02:38




wouter

 Meld misbruik11-1-2014 19:44:26

www.motionpictures.be zijn heel goed.



Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik12-1-2014 18:52:18

Wij hadden "Trouwen in Beeld" (www.trouweninbeeld.be ) en waren daar héééél tevreden van. Zeker eens een kijkje nemen op de website, daar staan trailertjes. Het is een toffe, moderne reportagestijl, nooit saai. Je krijgt dan een heel leuk gemonteerde film van een 40-tal minuten (in ons geval 25min film en dan nog wat videoboodschappen van de gasten) zodat het ook niet te lang is om met andere mensen te bekijken (niemand wil 5u film zien he...)

Ik wou zelf heel graag een videograaf, maar was nog veel blijer met de film dan ik verwacht had :-)

Succes met de zoektocht!



Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik12-1-2014 18:53:02

PS ze zijn van West-Vlaanderen meer komen in heel Belgë, wij zijn ook in Limburg getrouwd...



Jeroen & Liz

 Meld misbruik6-7-2014 12:19:22

Beste Stephanie,

als je nog steeds opzoek bent naar een videograaf, dan helpen wij jullie graag verder. Neem gerust een kijkje op onze website. Wij voorzien ook foto en drukwerk. Veel succes verder!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info