Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Plaatsaanduiding

  11-1-2014 8:25:10
Hoi,

Wij hebben als thema reizen genomen en nu zoek ik iets origineel om de tafelindeling te doen.
Had al gedacht aan vlaggen (grote op tafel en kleintjes voor plaatsaanduiding) of mini reiskoffertjes die we dan zelf maken in verschillende kleuren.
Heeft er iemand nog andere ideeën of heb je met bovenstaande al ervaringen?
Ik hoor het graag

Alvast bedankt

diny
21-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1226


Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik11-1-2014 11:27:43

Die vlaggen lijkt me heel origineel :-)

Je kan misschien die mini reiskoffertjes gebruiken en daar de naam opzetten van de persoon. De vlag is dan de tafel aanduiding en het koffertje de plaats aan de tafel. En indien mogelijk kan je die koffertjes nog opvullen met snoepjes en dat kan dan ineens dienen als bedanking.

Je kan ook als tafelaanduiding een foto van een bekend monument nemen uit dat land...



leen
22-3-2014
 Meld misbruik15-1-2014 16:46:51

Hoi wij doen ook thema reizen. Hebben foto's gekozen van onszelf op bekende plaatsen waar we al op reis zijn geweest en zullen à la q-music een kort tekstje laten voor lezen waarbij de plaats wordt vervangen in Shakamaka en dan moeten de mensen die een foto van de stad die shakamaka is naar hun plaats gaan.
We gaan hebben die foto's ook op postkaarten geprint.
Verder komen die foto's nog terug in onze decoratie.

Jij nog ideetjes voor thema reizen??



diny
21-6-2014
 Meld misbruik15-1-2014 18:18:06

Hoi Leen

Bedankt voor de tip, lijkt me ook wel wat.
Was ook nog aant denken om mini versies van vliegtuig tickets te maken. Elke tafel een andere bestemming
Daar onze uitnodigingen vliegtuigtickets zijn zou dit mss ook nog tof kunnen zijn
Ik post het hier moest ik nog andere dingen hebben



sandra
23-5-2015
 Meld misbruik15-1-2014 19:00:13

Ook al gezien: een oude wereldbol als gastenboek... Past ook in jullie thema, he?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...