Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

radeloos...

  10-1-2014 18:06:06
Hey lieve mensen,wij zijn in de regio Antwerpen nog op zoek naar een foto locatie,zowel voor binnen als voor buiten.wie heeft er suggesties??groetjes

kevin
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1349


Karolien
5-4-2014
 Meld misbruik10-1-2014 23:10:13

Wat is voor jullie regio Antwerpen? Want dat is groot, natuurlijk.

Van waar komen jullie op dat moment en hoeveel tijd hebben jullie?



Pascale
4-10-2014
 Meld misbruik11-1-2014 1:18:09

Hé Kevin, ik heb je vorige post ook gelezen. Jullie zijn van Merksem hé? Zolang ze aan de Bredabaan werken, wordt er getrouwd in het kasteel van Bouckenborghpark. Best al een mooie locatie! Er zijn ook veel mensen die naar het MAS of de kaaien gaan om foto's te trekken. Ik denk nog verder na over locaties in Merksem. Als er me nog iets te binnen schiet, laat ik nog iets weten. Succes!



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik11-1-2014 6:24:13

Een binnenlokatie is niet gemakkelijk.
Een buitenlokatie gaat nog, wij hebben oa de Kalmthoutse heide, Moretusbos, Gemeentepark van Kapellen (met speeltuin, kindjes gaan mee foto's laten nemen)
Maar een binnenlokatie vind ik verschrikkelijk moeilijk !
Ik heb hier even geleden ook es een oproep gedaan, en toen kwam er voor binnenlokatie Van Gastel uit, maar ik weet het niet, vind ik precies een beetje raar..
De ZOO kwam er ook uit, maar ik denk dat het binnen te donker gaat zijn om foto's te nemen. En in maart zitten er nog vele dieren binnen, dus jaaa...
Ook idd het MAS, daar ben ik es geweest en toen waren ze er foto's aan 't nemen, en het was echt een warboel, lag het nu aan het volk dat er was, aan de fotograaf ? Geen idee, maar met kindjes zie ik dat niet zitten. Mss dan zonder, maar dan heb ik weer spijt achteraf dat er geen vele mooie foto's met hen zijn.
Je ziet, hier is het ook nog een groot raadsel.
Ik vog dus nog even mee !



Monica
22-3-2014
 Meld misbruik11-1-2014 10:09:48

Wij blijven ook beetje op onze honger zitten om echt een mooie locatie te vinden voor binnen! Buiten zou ik gewoon het park van Wilrijk of Hoboken nemen, waar ons gemeentehuis is! Ik zou eventueel is binnen in ons gemeentehuis willen gaan kijken dat we dat niet deels kunnen gebruiken?! Maar buiten dat zou ik het echt niet weten waar we binnen foto's kunnen nemen... Zoals je zegt: het mas is zo chaotisch, plus je moet echt naar het stad rijden en zoo net van't zelfde... Hoop dat er hier misschien toch nog een tip komt :)



Pascale
4-10-2014
 Meld misbruik11-1-2014 15:26:13

Je kan altijd eens informeren of je foto's mag trekken in de Bourlaschouwberg of Opera. Lijkt me ook wel mooi. Ik heb ook trouwfoto's gezien in een zwembad. Klinkt raar, maar was wel mooi. Het zwembad van Merksem is hier minder geschikt voor. Je hebt wel het oude badhuis in de veldstraat in Antwerpen Noord.



Marieke
18-4-2015
 Meld misbruik12-1-2014 13:38:15

Bij mooi weer zou je naar Linkeroever kunnen, met foto's in de voetgangerstunnel en daarna met zicht op de stad.

De botanische tuin aan de Leopoldstraat is ook mooi. Of de tuin van het Rubenshuis als je daar zou binnengeraken :-)

Bij slecht weer is het Centraal Station een mooie locatie; je moet daarvoor wel toelating vragen heb ik gehoord.




Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik12-1-2014 15:34:16

Idd, naar 't schijnt is het centraal station niet mer zo evident.

Voor een buitenlokatie had ik ook al gehoord dat het tof is om foto's te laten trekken waar er kermis is. Iemand een idee waar er een mini kermisje of groter in het Antwerpse in maart is ?

Groetjes,



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik15-1-2014 14:42:46

Wij hebben al onze foto's op Linkeroever getrokken (feest was ook wel daar).

- St Annabos

- Boeienweide (naast voetgangerstunnel)

- in de voetgangerstunnel (ook op de trappen, was echt wel mooi)

- aan het Galgenweel




Kelly
24-5-2014
 Meld misbruik26-1-2014 9:15:19

Wij gaan onze foto's nemen in Lillo, omdat we dan toch een stukje Antwerpen hebben en toch nog een beetje het authentieke.



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik25-2-2014 14:42:00

Voor het Centraal Station heb je inderdaad toestemming nodig, maar misschien dat jullie fotograaf die wel heeft als hij/zij van de regio is ?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...