Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis kroatië

  9-1-2014 12:35:10
Hallo,
Wij willen na onze trouw in juni naar Kroatië op huwelijksreis. We willen vooral genieten van de natuur en rust maar af en toe afgewisseld met es een dorpje te bezoeken. We zouden naar de kanten van Zadar willen gaan om dan van daaruit met een huurauto de rest te verkennen. Heeft er iemand een tip voor een romantisch hotelletje?
Merciekes.

stephanie
1-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1537


Hanne
22-6-2012
 Meld misbruik9-1-2014 17:07:29

Hey Stephanie, je kan altijd eens contact opnemen met thalatos tours (www.thalatos.com) wij hebben ons vakantieverblijf (in ons geval een appartement/studio) via hun geboekt en wel tevreden over de service. Als je hem je situatie/bedoelingen uitlegt bied hij je enkele hotels/b&b/... aan en dan kan je nog zien wat je wil. Veel plezier in Kroatië want het is echt de moeite!

Groetjes Hanne




Wendy
23-8-2014
 Meld misbruik9-1-2014 19:37:27

Dag Stephanie, Wij gaan ook naar Kroatië op huwelijksreis. Wij vliegen eerst naar Dubrovnik en gaan dan met een huurauto via Split, Zadar en Plitvice naar Zagreb.
Als je iets leuk gevonden hebt in Zadar mag je het me zeker laten weten.
groetjes



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik10-1-2014 9:16:18

Ik ben ook al met vriendinnen naar kroatie geweest. Echt de moeite om te doen. Wij hebben Zagreb, Plitvice meren en daarna nog Pula gedaan. De meren zijn echt de moeite om te bezoeken! Zeer mooi. Als ik nog eens ga zou ik de kanten van Dubrovnik en Split doen. Kan je spijtig genoeg niet helpen met een hotelletje maar heb er wel een super reis gehad!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums