Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen stress!

  9-1-2014 12:19:53
Hoi,

Eventjes mijn hart luchten.
Gisteren gaan kijken voor trouwschoenen in de winkel waar ik mijn kleedje heb gekocht.
Ik had een paar gepast in maat 39. Achteraan waren deze een centimeter te groot.
Dan maar een maat 38,5 gepast. Deze waren goed achteraan, maar knelden wat aan de tenen.

Verkoopster raadde mij aan toch de 39 te nemen en dan een zooltje achteraan te plakken. Ik heb dan ook effectief de 39 gekocht.

eenmaal thuis heb ik mij dat direct beklaagd. Ze zijn echt veel te groot. Ze zakken af als ik er mee wandel.

Heb dus vanmorgen gebeld naar de winkel. Vanavond mag ik terug gaan om die maat 38,5 nog eens te proberen.

Wat denken jullie? Ik heb nog tijd tot eind april om deze in te lopen. ze zullen dan wel wat uitzetten zeker?

Toch beter een schoen die niet afzakt.. denk ik dan???

Pff.. stresserend!

Sarah
26-4-2014
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1152


lien
15-3-2014
 Meld misbruik9-1-2014 12:39:48

Ik zou de kleinere maat nemen.
Op het forum ben ik een trucje tegen gekomen dat echt werkt.
Je moet je schoenen een tijdje (1 a 2 u) in de diepvries steken en dan 20min met hele dikke kousen aan met de schoenen rondwandelen. Daarna zitten ze als gegoten.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...